Skip to main content

Ik heb van een prepaid nummer één mobiel abonnement gemaakt, maar in MijnKPN star het nummer nu 2 x vermeld 1 x als prepaid en 1x mobiel, maar als ik er op door klik zijn ze daarachter allebei ingericht als prepaid. Ik zie dus geen abonnement en kan geen data delen. Hoe los ik dit op?

Welkom op het forum @Sannie76! Hoe lang is het prepaid nummer nu een abonnement? In sommige gevallen duurt het even voordat de app dat doorheeft. Wat je het best kan doen is de nummers ontkoppelen en daarna nog 1 keer koppelen. Dit doe je door in het beginscherm te gaan naar “Meer opties bekijken”. Dan vindt je bij “Beheer” de optie “Abonnement”. Dan kies je voor  “Dit abonnement verbergen”. Doe dit even voor de beide keren dat je mobiele nummer in de app staat en voeg dan nog 1 keer toe.

Kijk daarna even of je het nummer al hebt aangemeld voor Hussel. Je kan namelijk pas data delen nadat het nummer daarvoor is aangemeldt. Laat je weten of het hiermee lukt?


Het is gelukt, alleen heeft de verkoper bij kpn mij verkeerd voorgelicht, want die vertelde dat ik mb’s ook met prepaid kon delen, en dat blijkt niet te kunnen.


@Sannie76 MB's delen met prepaid kan inderdaad niet. Er zijn wel prepaid bundels te krijgen. Maar als je met een mobiel nummer vaker buiten de deur internet gebruikt is een abonnement vrijwel altijd goedkoper en handiger.