Skip to main content
Beantwoord

Mobiele nummer veranderd, kan niet meer inloggen op KPN ID met twee stap verificatie

  • 22 May 2024
  • 2 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik heb een nieuw mobiel nummer. Nu kan ik niet met mijn eigen kpn id inloggen door de twee stap verificatie met mobiele nummer. Ik kon ook niet meer in mijn kpn app. 
 

Krijg daardoor het advies een nieuw kpn id aan te maken met een nieuw e-mailadres en dan het nummer te wijzigen. Nu heb ik dit onder de e-mail van mijn vrouw gedaan en kom er nu wel in, maar niet onder mijn e-mailadres. Als ik vanuit haar account de producten heb gekoppeld kan ik niet bij het andere kpn id van mijzelf. Als ik een nieuw kpn id wil maken wordt aangegeven dat mijn e-mail al wordt gebruikt en/of al een account heb. 

hoe kan ik onder mijn eigen e-mailadres er telefoonnummer wijzigen?

Mvg, 

Freek

Ai, ja, zonder het oude telefoonnummer kom je nu niet meer in jouw KPN account. Jij kunt het telefoonnummer van jouw KPN account nu ook niet meer zelf wijzigen. Ook wij kunnen dit niet. De enige oplossing is om een nieuw KPN account aan te maken.

Nu snap ik dat je graag jouw huidige e-mailadres wilt blijven gebruiken. Dat kan alleen niet bij een nieuw account, want die bestaat al. Daarom moeten we eerst jouw oude KPN account verwijderen. Normaalgesproken kan jij dit zelf, maar dit is een uitzonderingssituatie, want je hebt geen toegang tot jouw account.

Ik wil je daarom vragen om telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Je kunt mijn collega vragen je te helpen bij het verwijderen van jouw KPN account.

Als jouw account verwijderd is, kan je een nieuwe aanmaken met dezelfde gegevens.


Producten staan maar in één account. 

Nu je ze gekoppeld hebt in het andere account is jouw account leeg. Daar staat niks meer in.

Het is toch niet bezwaarlijk om al jullie producten, als echt paar, in één account te hebben. Dat is voor één huishouden ook vrij gebruikelijk.

Toch weer je eigen account (id)? Maak dan onder je email account een extra alias om daarmee weer eigen kpn id te maken. 

Via de huidige route kun je tenslotte ook weer in http://email.kpn.com

hoe kan ik onder mijn eigen e-mailadres er telefoonnummer wijzigen?

Dus niet dat specifieke adres maar wel een alias onder dat adres.

Een ongebruikt id verdwijnt na 6 maanden voor zover ik weet. 


Reageer