Skip to main content

Mijn xs4all abonnement heeft KPN helaas omgezet naar een KPN abonnement.

Nu heb ik voor mijn mobiel een nieuw KPN ID moeten aanmaken.

Moet ik nu ook voor mijn TV en internet een nieuw KPN ID aanmaken of geldt het KPN ID van mijn mobiel ook voor TV en internet?

Weten jullie raad?

Hallo @Martinz je kunt binnen 1 KPNID al je abo’s koppelen, dus zowel je thuis-abo als je mobiele abo(‘s).

 


Mijn xs4all abonnement is helaas door KPN omgezet in een KPN abonnement. 

Voor mijn mobiel heb ik nu een nieuw KPN ID moeten aanmaken

Geldt dit nu automatisch ook voor mijn TV en internet of moet ik daar een aparte KPN ID voor aanmaken?

Wie weet raad?


Hallo @Martinz , die vraag had je al gesteld in de start van je topic en ik heb daarop ook gereageerd.

 


Zoals @JanD al heeft aangegeven kun je al jouw abonnementen koppelen aan 1 KPN ID. Je hebt geen aparte inloggegevens nodig voor een mobiel abonnement ten opzichte van een internetabonnement.  Een los abonnement voor vaste telefonie is helaas niet te koppelen aan MijnKPN. 

*Admin: antwoord uitgebreid met info over los vaste telefonie abonnement.


Zoals @JanD al heeft aangegeven kun je al jouw abonnementen koppelen aan 1 KPN ID. Je hebt geen aparte inloggegevens nodig voor een mobiel abonnement ten opzichte van een internetabonnement. 

Nou, bij mij gaat dat niet, je krijgt een schermpje met Toevoegen etc. dan moet je de laatste 3 cijfers van jej betaalrekening invullen, en dan krijg je het antwoord  dat je product niet herkend wordt...


Indien alle abonnementen hetzelfde rekeningnummer hebben, mag dat geen probleem zijn @CvhK. Het is wel zo dat als een mobiel of vast abonnement nog niet actief is, het nog niet gekoppeld kan worden aan het KPN ID, dat kan zodra het actief is. 


AL heel lang kan je “Vas bellen, cq thuisbellen” aan geen enkel “mijnKPN” profiel koppelen, je kan dus ook niks van facturen inzien of betaalwijzen aanpassen, 

Ik heb ondertussen al meerder keren nieuwe profielen aangemaakt en weer weg gedaan want ik kan er niks mee, als ik iets wil wijzigen moet ik een halve dag ofzo in de wachtrij voor de service van KPN. 


@CvhK , ik denk dat je het hier hebt over een telefoon aansluiting (PSTN) via de analoge lijn.
Dit abonnement is inderdaad niet te koppelen aan een MijnKPN account, omdat dit oude systeem volledig gescheiden is van de andere diensten. Je kan alleen kiezen hoe/waar je de factuur ontvangt.

Zie deze link naar de KPN website: Ik wil mijn factuur per post of mail ontvangen | KPN

Hoe pas ik mijn instellingen aan?

Geef je wijziging telefonisch aan ons door via 0800 0402

Je aangepaste factuurinstellingen gaan in vanaf de volgende factuurperiode.


Inderdaad, in het verleden kon ik prima via “mijnKPN”  ,  mijn  facturen inzien en beheren, voor zowel mobiel als thuisbellen, op een bepaald moment kon ik dat ineens niet meer, nu kan ik ook mijn XS4all facturen niet meer inzien, en een en ander koppelen, ergo KPN wordt steeds duurder en levert steeds minder service in mijn beleving….