Skip to main content

Sinds dat de app vernieuwd is, moet ik steeds mijn producten koppelen. Wat doe ik verkeerd?

Hallo @ConnieB 

Gebruik je alleen de app of gebruik je ook de website MijnKPN ?

Je logt in dat geval op beide plaatsen (website en app) toch wel in met dezelfde KPN ID (zelfde e-mailadres en wachtwoord) ?

Bij twee verschillende KPN ID’s is dit een normaal verschijnsel. Een product kan maar aan één KPN ID tegelijk gekoppeld zijn. Bij koppelen aan een ander KPN ID wordt automatisch de eerste ontkoppeld.


In principe gebruikte ik altijd alleen de kpn app maar omdat ik hier steeds mijn producten moet toevoegen, ga ik af en toe naar de website. 


En op de website heb je dit probleem (opnieuw koppelen) niet?
Gebruik je op beide plaatsen (app en website) hetzelfde KPN ID voor het inloggen?


Ik heb het ook via de website. Ik ga even nakijken of ik voor beiden hetzelfde kpnid gebruik, maar ik dacht het wel.


…. beiden hetzelfde kpnid …. maar ik dacht het wel.

Ik denk het niet. Het verschijnsel van steeds koppelen is normaal bij twee verschillende KPN ID’s


Je had helemaal gelijk, ik schijn 2 verschillende email adressen gebruikt te hebben voor de app en website. Nu blijven de producten wel in de app staan.

Sorry en bedankt voor de hulp!


Ok duidelijk. Graag gedaan.

PS. je gebruikt hier ook twee namen :thinking: : @ConnieB en @CB65 .

Dezelfde twee verschillende KPN ID’s ??


🤭