Skip to main content

Bij contractoverdacht bij KPN op hetzelfde adres, alleen persoon is anders. Daarmee moesten gegevens veranderd worden omdat die niet meer de oude persoon waren.
 

Via MijnKPN app kon ik dit wijzigen, dit heb ik gedaan en laten bevestigen door ze te bellen. Reden daarvan was vanwege eerdere problemen waarbij ik de factuur niet ontving maar de oude persoon nog wel. Dit zou rechtgezet zijn, echter blijkt het elke maand anders te zijn. Ik krijg geen factuur binnen vanwege het feit dat de koppeling (mijn klantnummer) niet de gewijzigde gegevens meeneemt maar alleen de oude registratie, dus de wijzigingen worden niet in het gehele systeem doorgevoerd. Dit blijkt naam en adres (niet zelf kunnen ondervinden) en email wellicht ook telefoonnummer te zijn (niet zelf kunnen ondervinden). Hoe dan ook krijgt de oude registrant mijn huidige kpn facturen binnen en staat de naam na 3 maanden nog steeds verkeerd!
 

Contact opnemen met KPN is niet zo vanzelfsprekend en wordt alleen verwezen naar internet met algemene oplossingen. Dit is niet een algemeen probleem, maar structureel probleem, graag oplossen!

Hallo @Gerard-2021, welkom. 

Begrijp ik goed dat jij een contract overname hebt aangevraagd  maar dat deze nog niet (volledig) is doorgevoerd? 

Contract overnames zijn secuur werk en moeten handmatig door een medewerker verwerkt worden, en er komt een hoop papier werk bij kijken. Ik zou graag voor jou willen kijken of het proces wel goed verloopt of verlopen is. Zou jij voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? 


Ok. Ik heb mijn profiel voorzien van mijn persoonlijke gegevens.

Ik hoor graag wanneer de gewijzigde gegevens weer goed zijn doorgevoerd.

 

Alvast bedankt!

 

Gerard


Hoi @Gerard-2021

Het zou inmiddels verwerkt moeten zijn, zou jij mij een privébericht willen sturen? Dan lopen we samen de gegevens door om het te controleren. 


Het is helaas tot heden niet doorgevoerd. Vandaag was het factuur op een ander email adres binnengekomen, die van de vorige eigenaar. De overdracht is dus niet structureel. Ik zal kijken hoe ik je een prive bericht kan sturen.


@Gerard-2021 

Is het inmiddels geregeld? 

 


Nee, ik heb een privébericht gestuurd naar Hanna maar na 11 dagen nog geen reactie ontvangen.


Het is inmiddels 1 maand later en 11 dagen en nog steeds geen reactie of verandering in huidige situatie: Mijn factuur komt nog steeds binnen bij de vorige eigenaar.