Skip to main content

na overgang van xs4all naar kpn kan ik zelf geen wijzigingen in mijn abonnement doorvoeren in mijnkpn.

zoals internet snelheid veranderen, tv zenders wijzigen etc.

 

In plaats daarvan krijg ik het bericht: "Neem contact op met de Klantenservice” om je abonnement te wijzigen.

Wanneer wordt dit wel mogelijk gemaakt ?

 

 

 

Dat betekent dat er een order is die administratief nog niet volledig verwerkt is en daardoor nieuwe orders blokkeert. Ja echt, het is werkelijk niet te bevatten maar de geautomatiseerde systemen van kpn kunnen per abonnee maar één order tegelijk verwerken. Pas als die volledig verwerkt is kan een volgende order ingelegd worden.

Neem dus contact op met klantenservice zodat zij die order een schopje kunnen geven.


Na overgang van xs4all naar kpn technologie kan ik zelf geen instellingen doen om bijv. internet snelheid aan te passen, of te kiezen voor een ander zender pakket.

Op de website mijnkpn wordt ik doorverwezen naar de servicedesk.

Een medewerkster van de servicedesk gaf aan dat dit, nog, niet kan en dat het onbekend is wanneer dit wel gaat lukken.

Op de website van xs4all is destijds aangegeven dat je abonnements wijzigingen wel zou kunnen aanpassen via mijnkpn.  

Zijn er 'oud’ xs4all abonnees die hetzelfde probleem ervaren ?

 

Ik ben meer dan 30 jaar abonnee geweest bij xs4all, de huidige overgang naar kpn vind ik tot nu toe slordig en toont weinig respect voor, langdurige, klanten.

Admin: Reactie samengevoegd met je eigen topic


Hoi @xs4all-gebruiker, ik heb je reactie samengevoegd met het topic dat je eerder aangemaakt hebt. 

Niet fijn dat het wijzigen van je pakket in MijnKPN niet lukt. Zo gauw je over gaat naar de techniek van KPN, duurt het een paar dagen voordat alle functies in MijnKPN helemaal klaar voor gebruik zijn. Heb je de eerdere reactie van @wjb hierboven al gezien? Kan het zijn dat je nog een aanpassing of wijziging hebt lopen?


De overgang naar kpn techniek is inmiddels al ruim een maand geleden uitgevoerd.  Ook heb ik contact gehad met de servicedesk. Die gaf aan dat dit nog niet mogelijk is.

Uw opmerking: "Kan het zijn dat je nog een aanpassing of wijziging hebt lopen?”  Zelf heb ik geen wijzigingen doorgevoerd. 


@xs4all-gebruiker Ah, goed om te weten dat je al even geleden bent overgezet. Dan raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice van XS4ALL. Zij blijven bereikbaar zoals je gewend bent. Ze kunnen dan meteen voor je controleren of er wijzigingen open staan, en helpen je verder. We doen hier op het forum ons best om je zo ver mogelijk te helpen, voor inhoudelijke dingen zoals je pakket kan je gewoon bij de klantenservice van XS4ALL terecht.


Ronduit SCHANDALIG  zoals de overgang van xs4all naar kpn gaat.  Je wordt van kastje naar muur gestuurd en weer terug.  De servicedesk van zowel kpn en xs4all niet te bereiken, Als je wel telefonisch contact krijg, dan weten ze het niet en wordt je doorverbonden met een ander die het ook niet kan oplossen.

Ik heb meerdere problemen.

1) ik kan de instellingen, internet en tv zenders via mijnkpn niet zelf uitvoeren. Ondanks dat dit door xs4all is toegezegd !

2)het adres is nog steeds verkeerd gespeld.  (Ondanks dat men dit heeft kunnen bevestigen. Maar aanpassen HO MAAR kennelijk toch iets teveel gevraagd van de kpn technologie.

Ronduit schandalig !

En je hoeft de opmerking van 'WJB’ niet nog een keer te melden. De servicedesk is niet te bereiken !

 


1) ik kan de instellingen, internet en tv zenders via mijnkpn niet zelf uitvoeren. Ondanks dat dit door xs4all is toegezegd !

Waar loopt het fout?

Wat voor een (fout)melding krijg je?

Heb je bij de klantenservice van xs4all nagevraagd of er nog een order openstaat?

 

2)het adres is nog steeds verkeerd gespeld.  (Ondanks dat men dit heeft kunnen bevestigen. Maar aanpassen HO MAAR kennelijk toch iets teveel gevraagd van de kpn technologie

Hoe lang staat jouw adres al verkeerd?

Was dit ook al het geval bij XS4ALL?