Skip to main content

Goedemorgen, ik heb zowel een mobiel abonnement als een internet/tv abonnement. Op de factuur van mijn internet/tv abonnement ben ik een man en heb ik 1 achternaam en op de factuur van mijn mobiele abonnement ben ik een vrouw maar staat de naam van mijn ex nog achter mijn eigen naam. Ik kan dit niet wijzigen en vind het eigenlijk best vervelend na zoveel jaar dat dit nog zo is. Wat kan ik doen? Ik ben trouwens een vrouw 😊

Hi @FV35

Ik wil je graag helpen dit aan te passen. In sommige gevallen is hiervoor een contractovername nodig. Ondanks dat jij de eigenaar van het abonnement blijft. 

Om dat zien of dit nodig is wil ik je vragen je profiel in te vullen. Laat daarbij in je gegevens weten waarop het abonnement nu staat. Laat in de “Persoonlijke opmerkingen” weten wat de nieuwe gegevens zijn. 

Ik hoor graag van je. 🙂


Beste Bram,

Het contact stond altijd al op mijn naam en ik ben nooit een man geweest, dus een contractovername lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Sterker nog, mijn ex heeft mijn vorige contract van mij overgenomen en ik heb een nieuw abonnement afgesloten. Daarom is het wat vreemdachtig dat ik of een man ben of getrouwd want dat was ik op het moment van afsluiten nieuw contract beiden niet


@FV35 ik heb gekeken via de gegevens in je profiel. Voor zowel het vaste als mobiele abonnement zie ik je in onze systemen gewoon staan als mevrouw. Ook zie ik maar 1 achternaam in beide systemen. 

Wil je aangeven waar je de andere gegevens ziet staan? Wel heb ik voor de zekerheid de gegevens nog een keer ververst. Je krijgt hierover een e-mail. Het kan dus zijn dat als je wel op een plek de verkeerde gegevens zag staan dat het hiermee is verholpen. 


Hoi Bram, 

 

Op mijn facturen staat het verkeerd, zoals ik ook in mijn eerste bericht schreef: “Op de factuur van mijn internet/tv abonnement ben ik een man en heb ik 1 achternaam en op de factuur van mijn mobiele abonnement ben ik een vrouw maar staat de naam van mijn ex nog achter mijn eigen naam.” 
 

mvg 


@FV35 ik heb het nog 1 keer voor je aangepast. Omdat het hiermee opgelost moet zijn sluit ik het topic. 

Mocht in januari toch de naam niet goed staan, laat het dan hier weten. Dan kijk ik het nog een keer voor je na.