Skip to main content

Goedendag, ondanks het feit mijn naam correct staat in mijn account (veranderd ivm scheiding) klopt mijn naam op mijn mobiele facturen nog steeds niet. Hartelijke groet, Marjolein van der Kruk

Hoi @Marjolein vdK en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt! Natuurlijk moet je naam op je facturen ook kloppen dus goed dat je dit aankaart. Zou jij je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je klantdossier erbij pakken en vanuit daar verder kijken wat er nodig is zodat jouw naam voortaan ook goed op de factuur komt te staan!


Yes ik heb mijn naam aangepast in mijn forum profiel. Hartelijke groet, Marjolein 


Yes ik heb mijn naam aangepast in mijn forum profiel. Hartelijke groet, Marjolein 

Dankjewel @Marjolein vdK :)

Ik heb meteen een verzoek ingediend om dit voor je aan te passen zodat de juiste naam voortaan ook op je factuur te zien zal zijn. Dit kan wel een factuurperiode duren voordat dit daadwerkelijk is aangepast, het kan dus zijn dat je naam op de volgende factuur nog niet is aangepast. Mocht je naam ook op de factuur die daarop volgt nog steeds niet kloppen, laat me dit dan vooral weten (al denk ik niet dat dit nog nodig gaat zijn).Â