Skip to main content

Ik heb hiervoor Telfort gehad,dat is toen overgenomen door KPN.

Toen al werd mijn voornaam vermeld als J.A.N.

Ook KPN vermeld steeds J.A.N. in plaats van gewoon Jan

Ik heb echter maar 1 voornaam,en verder geen tussennamen.

Ik wil dit gaarne gewijzigd hebben,ik heb hier al eens melding van gemaakt,maar er is toen niks mee gedaan

Dag @Venice, goed dat je contact met ons opneemt. Ik moet je alleen teleurstellen: ik mag de naam op de factuur niet wijzigen. Hiervoor is direct contact met de contracthouder nodig. Ik wil je daarom vragen om telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402 (gratis). Mijn collega helpt je graag verder.


Wat een rare maatregel,ik ben de contracthouder!

Ik vraag fatsoenlijk of mijn naam gegevens gewijzigd kan worden,via dit forum

Waarom moet ik bellen,dit kan toch ook op deze wijze gewijzigd worden?


Hallo @Venice , @Denise_ bedoelt dat er persoonlijk contact moet zijn tussen de contracthouder en iemand van KPN, dat kan niet via het forum, alleen per telefoon.

Wij hebben nu ook contact met elkaar, maar niet persoonlijk en dat is wat bedoeld wordt.

Beetje duidelijk zo?

 


Wat @JanD zegt klopt!

Hallo @Venice , @Denise_ bedoelt dat er persoonlijk contact moet zijn tussen de contracthouder en iemand van KPN, dat kan niet via het forum, alleen per telefoon.

Wij hebben nu ook contact met elkaar, maar niet persoonlijk en dat is wat bedoeld wordt.

Ik had dat inderdaad anders en beter kunnen verwoorden.

Ik mag via deze weg geen wijzigingen doorvoeren. Dit mag alleen bij persoonlijk en direct contact. Via het forum hebben we wel contact, maar niet persoonlijk en direct, zoals bij een telefoongesprek.