Skip to main content

Ik open net de app om te ontdekken dat hij helemaal veranderd is. Het ziet er fris uit, maar mijn data laadt veeeeel trager. Vervolgens kan ik niet meer in één oogopslag zien hoeveel data mijn kinderen nog hebben. Als ik data met hen wil delen, zie ik niet hun namen om uit te kiezen, maar de nummers. Die weet ik niet uit mijn hoofd! En vervolgens deel ik data, maar verandert er niks aan mijn beeld. Heb ik mis geklikt? Werkt het niet? Tot ik een paar minuten later sms bevestiging krijg dat hij wel degelijk wat deed.

Ik vind het een achteruitgang, ik was juist zo tevreden over de app die we hadden. Kan ik nog terug naar de oude? Kan ik kpn bereiken met mijn feedback? Gaan ze dit nog fixen? Ik ben echt enorm teleurgesteld. Sorry voor de programmeurs die hier veel tijd en energie in hebben gestoken. Het is echt wel mooi, maar functioneel is het veel minder fijn en praktisch dan de vorige app. :(

Helemaal eens met KlantP. 
 

mijnkpn app werkt nu sinds vandaag ook nog eens helemaal niet meer. 
Blijft vasthangen. Zelfs als ik inlog via internet. 
Dus kan ik nu niks meer, met deze app. 
Ik wil graag vanaf vandaag Mb’s delen ☹️
Hopelijk wordt dit snel opgelost. 
 

Heb ook al eens de App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas ☹️


Waardeloze verbetering!

 

(zoals kennelijk normaal (b)lijkt te zijn bij het ooit zo trotse KPN.


Wow, ik heb de oude app terug volgens mij! 😮 Hebben meer mensen dat? 


Nee, helaas niet. ☹️


Bijna 50 seconden laadtijd is echt teveel van het goede. 
 


Bijna 50 seconden laadtijd is echt teveel van het goede. 
 

Die link! :laughing: Ik had eerst niet door waar ik naar keek, ik dacht dat het filmpje niet wilde laden, hahaha! 


Bijna 50 seconden laadtijd is echt teveel van het goede. 
 

Die link! :laughing: Ik had eerst niet door waar ik naar keek, ik dacht dat het filmpje niet wilde laden, hahaha! 


Breng ‘ze’ niet op ideeën haha 🙈😅😄😁 Internet werkt nog mooi 😉


Ik heb de nieuwe app ook. Ik zie eigenlijk geen bijzonderheden en de lange laadtijd herken ik helemaal niet. Ben dus nu wel benieuwd of het allemaal nog speelt, zo ja, dan hoor ik dat graag.


Ik heb de nieuwe app ook. Ik zie eigenlijk geen bijzonderheden en de lange laadtijd herken ik helemaal niet. Ben dus nu wel benieuwd of het allemaal nog speelt, zo ja, dan hoor ik dat graag.


Inmiddels met de nieuwe update (4.4.7) van een dag geleden niet meer. Werkt nu dus goed. 


Met de nieuwe Update werkt de app weer naar behoren. 👌🏻


Dat vermoeden had ik ook. Bedankt voor de terugkoppeling. :)


Helaas werkt de app bij mij nog steeds niet naar behoren. Krijg niet meer te zien dan een leeg scherm. 
 

 


Whoa, ik heb dat antwoord niet gemarkeerd als beste antwoord...! Waarom staat die als beste antwoord gemarkeerd?

 

Daarbij, ik heb de oude interface terug met 4.4.7 en ja, die werkt probleemloos... Maar het is dan ook de oude interface. Is het teruggedraaid, Bart van KPN? 


Dat vermoeden had ik ook. Bedankt voor de terugkoppeling. :)

Waarom is er een ander antwoord als beste antwoord gemarkeerd?


Helemaal eens met KlantP. 
 

mijnkpn app werkt nu sinds vandaag ook nog eens helemaal niet meer. 
Blijft vasthangen. Zelfs als ik inlog via internet. 
Dus kan ik nu niks meer, met deze app. 
Ik wil graag vanaf vandaag Mb’s delen ☹️
Hopelijk wordt dit snel opgelost. 
 

Heb ook al eens de App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Helaas ☹️

Nieuwe app werkt weer eens niet naar behoren, je kunt geen mb's delen.

Laden is nu nog trager.


Geen namen bij de nummers bij delen van MB's.

Update die app nou eens een keer goed.


Hier hetzelfde probleem in de nieuwe app kan ik niet zien hoeveel MB’s de kinderen hebben en moeten ze mij steeds om extra MB’s vragen…

echt een verslechterde APP !!!

Kan dit opgelost worden?


Met het modem ook steeds problemen valt regelmatig uit ,moet dan alles weer opstarten  heb al een nieuw modem gekregen maar probleem blijft … ik ben het gewoon zat ik blijf niet bellen met KPN… heb wel wat anders te doen.

En nu de voordelen van die App ook weg zijn …

kortom welke andere provider is wel goed???


Wat raar... Ik heb de oude layout nog steeds... 


Niet dat dat vandaag goed gaat... 


Vreselijk langzaam!


KPN, de nieuwe app doet het nog steeds niet…

Geef eens feedback of onderneem eens aktie.


Jullie feedback heb ik allemaal doorgegeven. Wel ben ik benieuwd of jullie de app al eens verwijderd hebben en opnieuw geïnstalleerd. Maakt dat nog verschil? En via de browser werkt het wel gewoon toch?

 

En @KlantP, ik heb best antwoord eraf gehaald hoor. 


Laden duurt erg vreselijk lang, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit lost het probleem niet op.

En de facturen zijn zichtbaar maar niet te openen, geeft dan aan dat er een technische storing is.

Dit is al vanaf het begin dat we zijn overgezet van Telfort naar KPN.

 


Jullie feedback heb ik allemaal doorgegeven. Wel ben ik benieuwd of jullie de app al eens verwijderd hebben en opnieuw geïnstalleerd. Maakt dat nog verschil? En via de browser werkt het wel gewoon toch?

 

En @KlantP, ik heb best antwoord eraf gehaald hoor. 

 

App verwijderd, cache leeg gemaakt, app geinstaleerd, maar nog steed niets.

Mb' delen webbased kan wel lijkt me een koppeling naar de app.