Skip to main content

Ik open net de app om te ontdekken dat hij helemaal veranderd is. Het ziet er fris uit, maar mijn data laadt veeeeel trager. Vervolgens kan ik niet meer in één oogopslag zien hoeveel data mijn kinderen nog hebben. Als ik data met hen wil delen, zie ik niet hun namen om uit te kiezen, maar de nummers. Die weet ik niet uit mijn hoofd! En vervolgens deel ik data, maar verandert er niks aan mijn beeld. Heb ik mis geklikt? Werkt het niet? Tot ik een paar minuten later sms bevestiging krijg dat hij wel degelijk wat deed.

Ik vind het een achteruitgang, ik was juist zo tevreden over de app die we hadden. Kan ik nog terug naar de oude? Kan ik kpn bereiken met mijn feedback? Gaan ze dit nog fixen? Ik ben echt enorm teleurgesteld. Sorry voor de programmeurs die hier veel tijd en energie in hebben gestoken. Het is echt wel mooi, maar functioneel is het veel minder fijn en praktisch dan de vorige app. :(

Jullie feedback heb ik allemaal doorgegeven. Wel ben ik benieuwd of jullie de app al eens verwijderd hebben en opnieuw geïnstalleerd. Maakt dat nog verschil? En via de browser werkt het wel gewoon toch?

 

En @KlantP, ik heb best antwoord eraf gehaald hoor. 

Deze opties al een keer doorlopen maar helaas mocht dit geen verbetering opleveren. 
Het gebeurd voor de volledigheid op een iPhone XS Max met iOS 14.2.

Op de telefoon van me vrouw met iPhone X met iOs 14.2 krijgt ze de oude weergave en werkt de app gewoon.


Ook ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en dat heeft niks veranderd. In mijn geval betekent dat dat ik nog steeds de oude interface heb, wat me eigenlijk prima bevalt. Maar het is wel raar, omdat ik de nieuwe interface wel korte tijd heb gehad en anderen hem nog steeds kijken te hebben. Terwijl het versienummer wel klopt. 


Bij deze een bericht van mij naar aanleiding van jullie feedback. Het kan inderdaad zijn dat je de oude app weer hebt. Voornamelijk als je een toestel hebt die geschikt is voor een e-sim heb je de nieuwe app. Daarbij zijn er in versie 4.4.7 verbeteringen doorgevoerd, waaronder contacten tonen bij MB's delen. Dus kijk even welke versie je hebt. Heb je wel versie 4.4.7 en zie je nog geen contacten, kijk dan even of je daar wel toestemming voor hebt gegeven in de app. 

En verder wordt er momenteel hard gewerkt om de performance, dus de snelheid van de app te verbeteren. 

 


Bij deze een bericht van mij naar aanleiding van jullie feedback. Het kan inderdaad zijn dat je de oude app weer hebt. Voornamelijk als je een toestel hebt die geschikt is voor een e-sim heb je de nieuwe app. Daarbij zijn er in versie 4.4.7 verbeteringen doorgevoerd, waaronder contacten tonen bij MB's delen. Dus kijk even welke versie je hebt. Heb je wel versie 4.4.7 en zie je nog geen contacten, kijk dan even of je daar wel toestemming voor hebt gegeven in de app. 

En verder wordt er momenteel hard gewerkt om de performance, dus de snelheid van de app te verbeteren. 

 

Helaas komen mijn problemen nog steeds terug met het tonen van een leeg scherm. Ook na het verwijderen en opnieuw installeren van de app en het toestemming geven voor contacten weer te geven. Ik wacht dus nog steeds op een andere oplossing om gebruik te kunnen maken van de e-sim (om dual Sim te gaan gebruiken)


@dave87 Hoe ziet een leeg scherm er precies uit? Heb je daar een screenshot van? 


@Bart_Z Ik heb de afbeelding al eerder post op de eerste pagina van deze topic. Hierbij nogmaals.
Ik krijg 1 sec mijn gegevens te zien waarna dit verdwijnt. Als ik snel genoeg ben en op de knop "Thuis” kan drukken in dit scherm dan blijft het scherm wel staan. Zodra deze op “Mobiel” komt wordt het scherm getoond zoals op de afbeelding.

 

 


@Bart_Z hierbij ook een filmpje van hoe het nu gaat. 
 

Link schermopname


Dat is een duidelijk verhaal en dat gaat dus niet goed. Ik wil graag melding maken. Ik mist nog wat gegevens daarvoor. @dave87 zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer en naam van de contractant? Hoor ik als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.


@Bart_Z De gegevens zijn momenteel aangevuld. Ik hoor graag van je.


App werkt nog steeds niet naar behoren.

Kan nog steeds geen MB's delen vanuit de app.

Ja, app verwijderd, ja app opnieuw geinstaleerd, ja cache leeggemaakt, ja alles opnieuw gekoppeld.

Ja uitgeloged en ingeloged.

App heeft overigens net na het uitbrengen wel enkele dagen goed gewerkt.

Zie nog steeds geen verandering op het moment.


@dave87, ik heb melding voor je gemaakt bij de Technische Dienst. zodra ik wat hoor, dan zal ik het je laten weten. 

@Blablabla123 je kunt alleen geen mb's delen? De reset werkt wel? En wat krijg je precies te zien als je het probeert?


Reset wert niet, hij blijft maar het overicht van de gebruikte en ongebruikte mb's laden.


@Blablabla123, kun je daar een screenshot van sturen? Want alleen het overzicht werkt niet? De rest wel? Dat is wat ik bedoelde, excuses. En zou je voor de zekerheid ook vast jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer en naam van de contractant? Kan ik melding maken indien nodig. 


 


Dat ziet er niet goed uit. @Blablabla123, ik wil dan ook melding voor je maken. Ik dacht dat ik je mobiele nummer al had, maar ik zie nu van niet. Excuses. Zou je jouw nummer willen toevoegen samen met de naam op het contract aan jouw Forumprofiel. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, ga ik ook voor jou melding maken.


Done, gegevens zijn aangevuld.


@Blablabla123, bedankt.  Ik heb melding voor je gemaakt. Even afwachten wat daar uit komt. 


Opgelost, alles doet het weer.


@Blablabla123. heel erg fijn. :)


@dave87 Jouw probleem wordt nog onderzocht. Ze hebben het nog niet kunnen reproduceren, vandaar dat ze nog een paar vragen hebben:

Doet het probleem zich altijd voor bij het openen van de app? Of werkt het soms wel?

Welk type iPhone heb je? Welke IOS staat daar op?

En wat gebeurt er als je de app opent en je krijgt geen gegevens te zien en je zet je toestel in de vliegtuigmodus. Dan komt er een oranje banner in beeld: "MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel." Als je dan de vliegtuigmodus uit zet, werkt de app dan wel zoals zou moeten?


@Bart_Z helaas kom ik helemaal niet meer op het begin scherm van de app. Volgens mij is dit pas sinds de nieuwe app, daarvoor heeft die het altijd gedaan. 
 

Ik maak gebruik van een iPhone XS Max met iOS 14.2

Heb de actie proberen na te bootsen met de vliegtuigmodus optie, echter werkt dit alleen bij alle andere tabbladen maar niet bij het “overzicht”. Dit scherm blijft volledig blank. 


@Bart_Z mijn probleem is momenteel met een omweg verholpen. Ben er achter gekomen als ik bij instellingen van de app (in iOS instellingen) alles uitzet kan ik de app met WiFi opstarten. 

 


Fijn dat het zo werkt, maar ook normaal moet het werken natuurlijk. Ik heb het doorgeven. Hopelijk vinden de techneuten iets. Bedankt. 


@Bart_Z Ik heb nog even iets verder getest en hij geeft de problemen als ik de schuif actief zet van toegang tot mijn contacten. Mogelijk helpt dit met de fout opsporing.


Ga ik doorgeven, bedankt.