Skip to main content
Vraag

Nog altijd wordt er een generieke naam gekozen bij het downloaden van facturen via MijnKPN

  • 16 August 2024
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Ruim vier jaar geleden heb ik voor het eerst gemeld bij kpn Webcare op twitter dat bij het downloaden van facturen een generieke naam voor het gedownloade  document gekozen wordt (document.pdf), wat iedere maand weer irritatie oproept bij het downloaden voor mijn administratie. Ik ben er zo’n beetje ieder jaar op teruggekomen, maar het lijkt dat het product management onvoldoende functioneert om dit soort minder urgente maar wel belangrijke functionaliteit in te bouwen. Wat gaat er niet goed dat er voor zorgt dat dit niet de noodzakelijke prioriteit krijgt?

 

Stephan

Er zijn maar weinig klanten die hier over klagen. Dus dan gebeurt er niets.


Er zijn genoeg klanten, vooral (klein)zakelijke die hierover klagen c.q. geklaagd hebben, ik vind het ook niks.

Bij mij staat er altijd een document in de vorm van 1abc-fgh4-ijk3e.pdf, ook niets van te maken.

Mij ook een volkomen raadsel waarom KPN dat niet meteen goed doet @Stephan E en @Nick83 

Ik moet de naam van het document voor mijn administratie ook altijd wijzigen in voor administrateurs/boekhouders/fiscus begrijpelijke  taal.


Reageer