Skip to main content

Als ik inlog op MIJNKPN of op het KPN forum (beide andere inlog en wachtwoord en ook ander mailadres), krijg ik nog steeds die irritante mail dat ik op een ander apparaat heb ingelogd.

Ik log altijd op hetzelfde apparaat in.

In de Edge cookies gezet dat deze niet verwijderd moeten worden bij KPN.

Ik heb Windows 11 22H2

Browser Microsoft Ede

Hi @joop2011! Al die mails lijken me inderdaad vrij irritant. Ik zie dat je hier eerder ook een topic voor hebt aangemaakt waar Jeroen mee bezig was. Ik heb hem even aan zijn mouw getrokken om te vragen hoe het er nu voor staat. 🙂


Dank je @Sanne_M 

Ik ben deze gestart, omdat die andere langzaam aan het zakken is.😉😊


...


Ik zag inderdaad dat het daar al een poosje stil was @joop2011. Hopelijk wordt hij nu weer wakker geschud. 🙂


Even een korte update @joop2011, ik ben het met Jeroen samen aan het oppakken en heb net een nieuwe collega aan de mouw getrokken. Hopelijk heeft die de gouden tip, we houden je op de hoogte!


Probleem is dat deze mails mensen op een verkeerd been zetten van een mogelijke hack, dat is onnodig angst zaaien. Ik krijg ze ook met rare tijden dat ik het niet geweest ben maar als ik beter nadenk klopt het wel dat ik daarvoor op de KPN site ben geweest.


Korte update #2: De collega die dit verder uit kan zoeken is op 14 maart weer aanwezig, dus hopelijk dan meer. 🤞


Hi @joop2011! Het heeft even geduurd, maar ik heb terugkoppeling! ✨ Mijn collega gaf het volgende aan:

De klant geeft aan dat hij “Cookies van MijnKPN en forum niet uitwist”. Wil je de klant vragen om dit ook te doen voor het domein api.kpn.com
Hiermee verwachten we dat het probleem verholpen is.


Nu hoop ik dat dit ook echt zo is. Laat je het weten? Ik ben hard aan het duimen.

 


@Sanne_M 

 

Mijn dank is groot, getest en het werkt.

Geen mail meer na inloggen.😊


YESSSSSSSSSSS!!!! ✨💚

Fijn dat het gelukt is en bedankt voor het terugkoppelen. Geniet van de rust in je inbox! 


Waar kan ik api.kpn.com vinden? Want ik heb/had er ook steeds last van?

 


Je moet die link kopiëren en plakken.

 

Ik heb Windows 11, maar bij Windows 10 werkt het hetzelfde dacht ik.

 

Open Microsoft Edge (de Microsoft browser.

Klik op de 3 puntjes (rechtsboven).

Klik op instellingen.

Klik op Privacy zoeken en services.

Bij: Browsegegevens wissen

Browsegegevens wissen bij afsluiten

Toevoegen

Plak de link: api.kpn.com

Het vakje “cookies voor derden op deze site” open laten (dus niet op klikken).

Daarna kan je hem afsluiten en moet het werken.


Hallo @joop2011 , bedankt voor de hulp, we g aan het meemaken.