Skip to main content

Al geruime tijd kan ik de nota ś niet meer inzien, na het klikken op elke willekeurige linkt door naar een - error- melding. In het lijstje zie ik wel: betaald en het bedrag maar geen enkele specificatie is in te zien..... Dit is al even zo..

Gaarne hulp

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @mr B ,

Ik neem aan dat je het probeert nadat je op internet bent ingelogd op Mijn KPN. 

Heb je Adobe op jouw computer staan? 

Anders dat even downloaden.

 https://get.adobe.com/nl/reader/

 

Verder kan het helpen als je jouw browsegeschiedenis en/of cookies wist.

 


Hartelijk dank!


Ik begrijp dat het nu dan gelukt is? Graag geholpen dan👍


Beste Noordzee, helaas het heeft niet geholpen. Ik geloof ook niet dat er een apart programma de facturen opende, maar gewoon online...... niets verwijderd van mijn laptop. Toch adobe gedownload...  in het beginscherm van mijn KPN staan rechts de "thuis, mobiel onder elkaar met betaald'  als ik er op 1 klik dan opent een nieuwe internetpagina waarin staat:  ( message : UNSUPPORTED_ AUTHENTIFICATION_METHOD, ërrors  r] "key"nul "code"  UNSUPORTED_ AUTHENTHENFICATION_METHOD. "error code" :¨)               Wil jij of iemand anders dit bekijken svp? 

Dank 


@mr B 

Misschien dan een idee om eens een andere browser te proberen? Of heb je al eens bij iemand anders geprobeerd om in te loggen met jouw KPN-ID? 

 

 


Beste Noordzee, dank voor je antwoord. Echter ik werk al maanden met dezelfde laptop en gebruik al maanden de KPN veilige browser, en heb steeds de notaś in kunnen zien......... IK heb niks veranderd.Ik ben geen techneut maar: UNSUPORTED en AUTHENTIFICATION      komen bij mij over dat er wellicht iets met AUTHORISATIE te maken heeft.   Ik zal wederom jouw advies opvolgen maar nogmaals IK heb qua apparaat/ browser niets veranderd.

Gr. B.     p.s. Ik heb juist de KPN veilige browser om 'veilig internet op te gaan'   dan moet ik er uiterard net als voorheen wel alles in mijn KPN omgeving kunnen zien.


Dag Noordzee,    ook dit euvel is verholpen door NIET via de kpn veilig browser maar een andere (google chrome) naar de site te gaan en in te loggen.  Ik moet dus met 2 browser werken...… En ik wil juist graag veilig browsen/ inloggen via de veilige browser van KPN :(

Ook dit probleem is verholpen waarvoor wederom weer dank! 

Groetjes B  ow ja naast de likes vind ik dat er een positieve reactie m.b.t. jouw snelheid/ beantwoording richting jouw leidinggevende mag gaan. Of gaat dat automatisch door de likes?


Fijn dat het is opgelost met een andere browser. 
 

Dag Noordzee,    

Ook dit probleem is verholpen waarvoor wederom weer dank! 

Groetjes B  ow ja naast de likes vind ik dat er een positieve reactie m.b.t. jouw snelheid/ beantwoording richting jouw leidinggevende mag gaan. Of gaat dat automatisch door de likes?

Ik zal het maar verklappen. Ik werk niet voor KPN, maar ik help hier op vrijwillige basis. Klanten helpen is namelijk gewoon leuk!

Er komt hier vast ook nog iemand van KPN zelf. Maar voor jouw probleem is hun assistentie niet meer nodig. 

 


Hallo @mr B Goed om te lezen dat je problemen inmiddels zijn verholpen, dankzij de hulp van @Noordzee 

Hier op het KPN Forum krijg je vaak snel een reactie op je vraag. Vaak is dat dan van een andere KPN-klant, die veel van onze producten weet en er plezier in heeft om je te helpen. Dat is hoe dit Forum werkt: het is voor een groot deel dóór en vóór onze klanten. Natuurlijk zijn er ook medewerkers van KPN actief, zoals ik, die helpen als dat nodig is. Net als jij zijn wij hier op het Forum erg blij met mensen als Noordzee, die andere klanten zo supersnel en goed weten te helpen. 


Reageer