Skip to main content

Ik erger mij al tijden lang over al die verschillende ‘Gebruikersnamen  ‘Wachtwoorden’ en soms ook nog  pincodes of en ‘vericatiecodes ‘ die je bij KPN nodig moet hebben variërend van “Mijn KPN Glasvezel”, “Mijn KPN”, “KPN Idee”, “KPN Forum”, “KPN Hotspot”, “KPN Mobiel” en “KPN-Prepaid”.

Ik heb al mijn apparatuur bij KPN ( Smartphone, Internet TV , Prepaid telefoontje, glasvezel), verdeeld over 2 verschillende Klantennummers en daarbij weer bij behorende . verschillende facturerende KPN- afdelingen.

Ik kan er geen touw meer aan vastknopen!!!  

 

@Pieter914 Welkom op het forum. 

Bij een aantal dingen je opnoemt weet ik niet precies wat je bedoelt. 

Maar als je bijvoorbeeld je facturen wil inzien of iets wil wijzigen aan je abonnement dat kan dat via mijnKPN

Hier kun je inloggen met je KPN ID. Deze KPN ID gebruik je ook voor online TV-kijken, om in te loggen als je bijvoorbeeld een servicetool wil gebruiken en dus om in te loggen op mijnKPN. 

In mijnKPN kun je zowel de vaste diensten als de mobiele abonnementen koppelen 

Ook heb je de mogelijkheid om hier je prepaid nummer aan toe te voegen

Via mijnKPN heb je dus eigenlijk alles op 1 plek. 


Het zou al een enorme opluchting zijn als:

a)Mijn twee aparte abonnementen met voor elk een apart abonnementsnummer van “KPN Mobiel” en “KPN Interactieve TV”)  samengevoegd zouden kunnen worden en

b)De door KPN aan mij gerichte Emails niet altijd als afzender <noreply@kpn.com> zouden hebben zodat men op het betreffende bericht op een fatsoenlijke, direct op het betreffende onderwerp betrekking hebbend kan reageren !

N.B.: Zo worden er bijvoorbeeld voor nieuwe potentiële klanten aanbiedingen- en/combinatie-kortingen in algemene reclame/acquisitie-mails door KPN gestuurd, waarvan ik als bestaande klant geen gebruik kan maken c.q. ik in mijn automatische afrekeningen van KPN  bepaalde aangegeven combinatie-kortingen tot nu toe niet terugzie !  

 


@Pieter914 Het is niet mogelijk om het klantnummer voor mobiel en voor vaste diensten te koppelen. 

Je kunt dus wel in mijnKPN beide klantnummers koppelen, dan heb je bovenaan de pagina een keuze tussen mobiel en vast. 

Zo heb je dus alsnog beide producten "op 1 plek". 

 

Ook voor optie B moet ik je teleurstellen. De mails die gestuurd worden, worden bewust gestuurd vanaf een no-reply e-mailadres. 

Omdat het medium mail helaas niet erg geschikt is voor het oplossen van klantproblemen.