Skip to main content

 

Storing MijnKPN

Er is op dit moment een storing gaande met Mijn KPN.

Je kan hierdoor geen MB's delen, facturen inzien, geen wijzigingen doorvoeren etc. 

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Onbekend

Status

Update 3 11:11 uur: Alle functies van Mijn KPN zijn weer hersteld. 

Update 2 19:20 uur: MB's delen is weer hersteld. Er is nog wel een achterstand in het verwerken van de opdrachten dus de functionaliteit kan de komende tijd nog traag werken. 

Update 1 14.48 uur: Er wordt met man en macht gewerkt om Mijn KPN zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen.

 

Inloggen op mijn kpn lukt niet meer en mb's delen ook niet na aanschaf nieuwe telefoon 


Doordat er een storing is bij jullie kan ik mijn mb’s niet delen.

ook is er niemand aanwezig en kom je meest irritante tegen die je niet verder helpen.

 

hoe en wanneer wordt dit probleem verholpen???


Op de 1 van de maand is er altijd de storing in de app waardoor je geen mb kunt delen. Kunnen jullie dit eens een x oplossen. Het is super irritant omdat je meestal je mb met je kids deelt. 

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


Waarom onderhoud plannen op een dag dat de meeste gebruikers mb willen delen?????


Het is begin van de maand en dan deel ik altijd mb's met mijn vrouw die er geen heeft

Ik kom er nu “weer”niet in.. dit gebeurd wel vaker.

Krijg de melding dat er onderhoud is, wel raar moment om dit te doen

 


Hallo,

 

Ook ik kan geen MB's delen.


Goedemorgen,

Elke maand problemen met KPN ivm met het verdelen van de Mb,s. 
Nu ook weer storing, de kinderen zijn naar school helemaal geen bereik. 
Er staat ook niks tegenover bij KPN. 
Gewoon afwachten tot de storing is verholpen. 
En bedankt!!🧐


Het is hier ook hetzelfde verhaal! Op de eerste van de maand maak ik altijd MB's over naar de pubers en weer is het niet mogelijk om dit soepel te laten verlopen. Wanneer worden deze onderhoudswerkzaamheden (als het dat al zijn, want ik vraag me dat intussen serieus af) eens op een ander moment ingepland?


Je kunt er ook voor zorgen dat elk abonnement minimaal 4 of 5 GB heeft ofzo. Dan hoef je niet elke eerste van de maand 's ochtends vroeg te klooien met mb's delen...


Waarom reageer je op mb delen als de oplossing volgens jou is geen mb delen😏. Waarom kpn als je ook andere providers hebt had ook je antwoord kunnen zijn. Maar bedankt voor je reactie👍👍


Ik heb exact dezelfde foutmelding, en dus ook hetzelfde probleem. Een beetje slordig dat dit probleem nog steeds niet is opgelost...


Ik heb een Samsung A50, Android versie 11

Mijn KPN versie 5.1.1


Het punt is dat mb's delen door KPN nooit bedoelt is om deze te gebruiken op de manier zoals u het gebruikt. En aangezien u niet de enige bent die dat zo doet is het nu elke eerste van de maand enorm druk met mb's delen terwijl KPN op de systemen daar helemaal niet de capaciteit voor heeft.


Ik ben over de zeik met.

Je kunt geen mb`s delen ivm onderhoud. Wij hebben een combi pakket met de kinderen en moeten wij hen mb`s geven op de eerste van de maand. Wie verzint het om dan onderhoud te doen. 

 


Inloggen op de de MijKPN app lukt niet. Hierdoor kan ik geen MB's delen. Kan dit spoedig worden opgelost? En tot het zover is, wellicht even 1GB naar mijn huisgenoten sturen?

 


Wat is dan de bedoeling van de dienst 'MB's delen'? 


Het begint er op te lijken dat men bij KPN denkt dat de 1e van de maand een goed moment is om onderhoud op de mijnkpn omgeving/app uit te voeren. Zouden jullie aub rekening willen houden met klanten die MB delen en dit onderhoud niet op de 1e willen plannen?


Wanneer kunnen we weer delen?

Ik had liever een melding “storing” of “te druk” of “netwerk overbelast” gehad.

Hoe kan KPN nou een onderhoud inplannen op de 1e van de maand als hele volksstammen de mb's nog steeds handmatig moeten delen met de gezinsleden, en dat ook op de 1e van de maand moeten doen.

Het zou zo handig zijn een automatische verwerking in te kunnne stellen om de 1e dag van de maand de “leden” allemaal een 1000Mb te geven. Maar dan val ik terug in heel veel topics die al meer dan 4 jaar geleden zijn opgestart

Misschien weet KPN het nog niet, maar geen Mb's is geen sociaal leven, is geen contact, is geen vriendinnen, komt dan nog wat achteraan en eindigd in diepe ellende… (volgens mijn dochter...)
MAAR.. handig is het zeker niet.


@RRegtop Het lijkt erop dat er vandaag weer een probleem is. Ik probeer MBs te delen en de App doet het bij mij ook niet. Op zondag deed de App het nog wel. Als ik via de website inlog (dat lukt) en MBs probeer te delen dan krijg ik deze melding: "KPN voert momenteel onderhoudswerkzaamheden uit aan MijnKPN. Daarom kunt u op dit moment geen gegevens raadplegen of wijzigen. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.”.

 

Ik vind dit een raar moment voor onderhoud, en ik weet natuurlijk niet of de App het nu niet doet door dit onderhoud of dat er meer problemen zijn. Het kan ook dat de onderhoudsmelding standaard is als er iets mis gaat in de backend.

 

Iemand van KPN die hier licht op kan werpen?


@RRegtop Het lijkt erop dat er vandaag weer een probleem is. Ik probeer MBs te delen en de App doet het bij mij ook niet. Op zondag deed de App het nog wel. Als ik via de website inlog (dat lukt) en MBs probeer te delen dan krijg ik deze melding: "KPN voert momenteel onderhoudswerkzaamheden uit aan MijnKPN. Daarom kunt u op dit moment geen gegevens raadplegen of wijzigen. Probeer het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.”.

 

Ik vind dit een raar moment voor onderhoud, en ik weet natuurlijk niet of de App het nu niet doet door dit onderhoud of dat er meer problemen zijn. Het kan ook dat de onderhoudsmelding standaard is als er iets mis gaat in de backend.

 

Iemand van KPN die hier licht op kan werpen?

Zelfde probleem. Hoe kan je het verzinnen om op de 1ste van de maand onderhoud uit te voeren?


Waarom is er onderhoud aan http://mijnKPN.nl op de eerste dag van de maand? Dat is het moment om MB's te delen! Mijn dochters kan ik nu geen MB's toesturen….


Net KPN klantenservice gesproken. Er is een grote storing. Ze zijn bezig met oplossen. Ze hopen (geen garantie) binnen 1 uur de boel weer werkend te hebben.


Het is weer de eerste van de maand, dus wil ik met mijn kpn mb's delen, maar het wil maar niet lukken. Ik krijg steeds meldingen over onderhoud of heel de app en site (dus zowel de app als website) lopen vast. Wanneer is dit opgelost?


leuk zo'n bundel die je kan delen met je gezin. Drie rellende pubers omdat ze naar school gaan en geen MB's hebben. Wie verzint het om onderhoud te gaan plegen op de eerste van de maand en dan ook nog tijdens spitsuur?

Duurt ook heel lang. En je kunt niks doen. Waarom gaat de KPN er niet over nadenken om je MB's te laten meeverhuizen naar de volgende maand? Dan heb je ook geen piek op de eerste en kan je je onderhoud doen, zonder dat je grote problemen veroorzaakt.

 

Met vriendelijke groet, Joost


Doorgaans gaat het vrij goed maar MB's delen op de 1e van de maand vind ik vaak een erg lastige klus, het is traag, het werkt vaak niet en op dit moment krijg ik de hele ochtend al melding dat er onderhoud is waardoor ik wederom helemaal geen MB's kan delen. Help en graag structureel verbeteren.