Skip to main content

 

Storing MijnKPN

Er is op dit moment een storing gaande met Mijn KPN.

Je kan hierdoor geen MB's delen, facturen inzien, geen wijzigingen doorvoeren etc. 

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Onbekend

Status

Update 3 11:11 uur: Alle functies van Mijn KPN zijn weer hersteld. 

Update 2 19:20 uur: MB's delen is weer hersteld. Er is nog wel een achterstand in het verwerken van de opdrachten dus de functionaliteit kan de komende tijd nog traag werken. 

Update 1 14.48 uur: Er wordt met man en macht gewerkt om Mijn KPN zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen.

 

Steeds storing op de 1ste van de maand als je MB’s wilt delen 😞.

Hier ook weer zelfde probleem, baal er goed van. Familieleden zitten nu zonder MB’s.

 


Beste @JSF Huizen,

Er is op dit moment een storing met MijnKPN, (website/app) hier wordt hard aan gewerkt om de storing op te lossen. 


Misschien moet de KPN minder updaten / onderhoud plegen aan haar applicaties.

Vorige keer problemen met de app door een “#”teken in je wachtwoord, nu weer dit.

Dat met een helpdesk die niet bepaald blaakt van doortastendheid en kennis van zaken.

Met het “#”teken probleem ben ik 4 dagen bezig geweest en heb ik 3 x ca 20 - 30 minuten met de “help”(??) desk getelefoneerd.

Die wisten toen der tijd nog niets eens dat het probleem bestond, omdat er geen melding van een storing bij hun was. Toe ik op het forum keek, liep jet over met dit probleem ( en oplossing)

Het forum schijnt nog oplossingen te bieden. 

KPN wordt de laatste jaren meer en meer een abonnement met en doe het zelf helpdesk!

Als je maar groot genoeg geworden ben, doet klantenservice er niet meer toe.


Beste @Quinten74,

Er is op dit moment een storing met MijnKPN, (website/app) hier wordt hard aan gewerkt om de storing op te lossen. 


Ik wil graag telefonisch contact met de helpdesk van KPN. De app mijnkpn geeft een storingsmelding.


Beste @gijs56789,

Er is op dit moment een storing met MijnKPN, (website/app) hier wordt hard aan gewerkt om de storing op te lossen. 


Beste @JMH1509,

Er is op dit moment een storing met MijnKPN, (website/app) hier wordt hard aan gewerkt om de storing op te lossen. 


Hallo @Judith K het nummer is 0800 0402 (gratis)

De storing is bekend, KPN werkt er aan om die op te lossen. 


Dit was niet eens de bedoeling om onderhoud te plegen, dit gaat meestal ‘s nachts gebeuren. Maar omdat er een storing is doen ze het nu, het is zeker geen onderhoud. Maar is offline om de oorzaak te achterhalen. 


Het begint er op te lijken dat men bij KPN denkt dat de 1e van de maand een goed moment is om onderhoud op de mijnkpn omgeving/app uit te voeren. Zouden jullie aub rekening willen houden met klanten die MB delen en dit onderhoud niet op de 1e willen plannen?

Zeer goede reactie. Echt super irritant omdat je de kids nu zonder mobiel internet op pad stuurt.


Mijnkpn app geeft code #0020?? 


Ik kan weer eens niet data verdelen met de kinderen.

Zowat iedere maand is dat gewoon gezeik bij KPN, van de 10 keer is er 9x ellende op de 1e van de maand. En waarom: “Momenteel zijn wij bezig met onderhoud”. Slim gepland KPN !

Waarom plan je onderhoud niet in de midden van de maand, dan heeft er niemand ellende van.

En waarom werk je niet met default instellingen. Dat je 1x kunt instellen wat iedere maand aan data naar een nummer gaat. Dan hebben we dat gekloot niet iedere maand. Makkelijker kunnen we het niet maken, wel moeilijker. Ik begin het onderhand weer een beetje zat te worden met jullie. 

 


Nou inderdaad, erg onhandig dit. Ik heb 4 mensen waarmee ik MB's wil delen, die nu nog steeds niets hebben, omdat ik niet in de MijnKPN app kan :-(
Hopelijk lost KPN het snel op...


Hoe kan ik mb’s delen nu ‘mijn kpn’ er uit ligt?


@Cor66  er is geen onderhoud, maar er is op dit moment een storing met MijnKPN (website/app). Hier wordt hard aan gewerkt om de storing op te lossen. 


pfff, inderdaad, wat een gezeik. Ik kan wederom 4 personen in mijn huishouden, geen MB's geven nu. Erg onhandig om dat de 1e vd maand in te plannen. 
En goed idee om een vast aantal MB's in te kunnen stellen, dan gaat dat automatisch en hoef je niet iedere keer de 1e van de maand MB's te gaan zitten verdelen.


Beste kpn

Hoe krijgen jullie het toch steeds voor elkaar om er zo'n puinhoop van te maken.eerst na omruilen van mijn oude vertrouwde v9 router alleen maar ellende met de WiFi boven en nu dit weer  Wie verzint het in godsnaam om op de 1 ste van de maand onderhoud aan mijn kpn uit te voeren. Fijn voor iedereen die mb's deelt met zijn kinderen.

Wat een k.t bedrijf zijn jullie toch aan het worden 


Ik deel sinds 1 jaar de MB’s van mijn abonnement met de telefoon van mijn partner. Helaas lukt het de laatste 2 maanden niet. en vandaag al helemaal niet…. daar baal ik enorm van. Hij heeft de telefoon nodig voor zijn werk en kan nu niet aan de slag. er is een storing… hoe kan dat , op een werkdag…..

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


Beste Dennis,

de melding zegt echter onderhoud, en onderhoud is een geplande actie.

Groet Bob

 


Er lijkt een technisch probleem te zijn. Nu hebben mijn familieleden alleen geen mobiel Internet…. :/

Wanneer is dit probleem verholpen?


Er is kennelijk een storing in de KPN app, het is echter de eerste vd maand en ik kan nu geen MB’s delen !!!

is er een alternatieve manier om MB’s te delen ??


Waarschijnlijk heeft het geplande onderhoud geresulteerd in een storing.


Nee helaas niet net contact gehad met kpn .

Klanten service. Kan ook niks doen hadden geprobeerd voor mij .maar helaas. Ze zij dat ik tijd moet wachten en dan weer proberen. 


Ik heb hetzelfde probleem. De app en MijnKPN via de website melden een technische storing.

Klopt dat? Enig zicht op de doorlooptijd? Heb pubers die MB's nodig hebben…. :)

thx


sinds dat de nieuwe app is geïnstalleerd heb ik elke keer hetzelfde probleem. de app is zeer traag, de gegevens die ik wil opvragen komen niet, ik moet 5 x naar boven swipen om de gegevens onderaan de pagina te krijgen, want schiet steeds terug naar boven en elke eerste van de maand loopt de app helemaal vast en kan ik geen mb's delen met mijn gezin. storingen worden niet gemeld. hoe dit op te lossen?