Skip to main content

 

Storing MijnKPN

Er is op dit moment een storing gaande met Mijn KPN.

Je kan hierdoor geen MB's delen, facturen inzien, geen wijzigingen doorvoeren etc. 

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Onbekend

Status

Update 3 11:11 uur: Alle functies van Mijn KPN zijn weer hersteld. 

Update 2 19:20 uur: MB's delen is weer hersteld. Er is nog wel een achterstand in het verwerken van de opdrachten dus de functionaliteit kan de komende tijd nog traag werken. 

Update 1 14.48 uur: Er wordt met man en macht gewerkt om Mijn KPN zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen.

 

dit onderhoud is altijd de 1e van de maand lijkt het, want ik heb er elke maand last van zo onderhand

 


Het is weer de eerste van de maand, dus wil ik met mijn kpn mb's delen, maar het wil maar niet lukken. Ik krijg steeds meldingen over onderhoud of heel de app en site (dus zowel de app als website) lopen vast. Wanneer is dit opgelost?


Inlog problemen Mijn KPN

Op dit moment is het niet mogelijk om in te loggen vanwege een storing. Zowel de site als via de app geeft de  melding dat er onderhoud wordt gepleegd of dat er een technische storing gaande is. Dit issue wordt op het moment onderzocht! Onze excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:


en ook fijn dat KPN verder geen informatie shared. Wat is het probleem. Wanneer denken ze dat het weer opgelost is.

er kan nog een hoop verbeterd worden als het gaat om service en communicatie.


Waarom zie ik nergens op de site dat er een probleem is met MijnKPN?
Ik heb geprobeert om via de app en het internet om in te loggen, maar hoor pas van de storing als ik de servicedesk probeer te bellen.
Er is toch niets eenvoudiger dan online de actuele storingen aan te geven die niet postcode gebonden zijn.


Inlog problemen Mijn KPN

Op dit moment is het niet mogelijk om in te loggen vanwege een storing. Zowel de site als via de app geeft de  melding dat er onderhoud wordt gepleegd of dat er een technische storing gaande is. Dit issue wordt op het moment onderzocht!

grappig dat ik in de app en online wel nog kan inloggen om het knopje “aanbod” te gebruiken…. verkoop staat dus prio bij jullie op dit moment in plaats van klantenservice????


Aangezien het delen van MB's nog steeds niet is opgelost hebben de vier nummers waarmee ik mijn data deel geen data. Ik zou graag willen dat KPN in dat geval er voor zorgt dat die mobiele nummer alsnog data krijgen maar dat kan volgens de KPN medewerkster niet (kan natuurlijk wel maar wil KPN niet)


Goed om dit nu hier te lezen, maar eerlijk gezegd onbegrijpelijk dat er op de KPN site nergens snel inzicht in dit soort storingen te vinden is….. Hopelijk snel opgelost, want mijn gezinsleden zitten te smachten om MB's…

 


Er is de 1ste van de maand altijd een stormloop op. Ik begrijp dat nooit, de ontvanger heeft toch wel een beetje bundel om de maand mee te beginnen.

Maar goed. Vanaf morgen zal het rustiger zijn of worden met de aanvragen en dan kan het vast en zeker verwerkt.


Ik kan niet meer inloggen in de app en de site werkt ook niet. Zoonlief geen MB meer en delen gaat niet


Hoi @Fem1401 Op dit moment is het niet mogelijk om in te loggen vanwege een storing. Zowel de site als via de app geeft de  melding dat er onderhoud wordt gepleegd of dat er een technische storing gaande is. Dit issue wordt op het moment onderzocht! Onze excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:

Dank u wel voor de reactie. Ik hoop op een snelle oplossing.


Sluit me aan bij deze vraag en hoop op spoedige oplossing.


Zowel App als via Web krijg is een foutmelding dat er geen verbinding met server gemaakt kan worden. Er is zo te zien ook geen storing gemeld. Internet en WiFi doen het wel. Nu kan ik geen MB's overmaken aan mijn vrouw. Erg vervelend. Wat nu?


Wat een onmogelijke dag om onderhoud uit te gaan voeren aan mijnkpn, de eerste van de maand is het drukst ivm delen MBs. Totaal niet over nagedacht!


Wanneer is het probleem opgelost bij kpn? 
mb delen lukt niet. Ik heb al paar keer mijn kinderen aan de lijn gehad:relaxed:


Beste Dennis,

de melding zegt echter onderhoud, en onderhoud is een geplande actie.

Groet Bob

 

Deze melding is onjuist, er is geen gepland onderhoud, ik heb dit verder uitgezocht. 


Ook ik heb het zelfde probleem. Ik heb een samsung s21+ met android 11.

Ook via mijn kpn op mijn laptop kan ik niet bij mijn mobile gegevens komen

Mijn zoon is hier niet blij mee omdat ik op deze manier geen mb met hem kan delen. Nu hij  weer naar school gaat is dat heel lastig. Graag snel een oplossing.


Voor het eerst dat ik via een forum als dit mijn ongenoegen laat blijken omdat het simpelweg de enige vorm van communicatie lijkt te zijn, die mogelijk is. Dat zegt al genoeg. Het had mij veel tijd en ergernis gespaard als ergens duidelijk vermeld stond dat er een storing bij mijnKPN was. Best schandalig in deze tijden waar gepleit wordt voor meer transparantie. Daarnaast neem ik aan dat er geen kosten in rekening worden gebracht, die mijn kinderen nu moeten maken met hun mobiel zonder aangevulde data. HOOR HET GRAAG!

 


Beste KPN

idd waarom rommelen op 1e vd maand, levert leuke gesprekken op met puberdochter die weer naar school mag maar geen mb’s heeft omdat delen niet mogelijk is door storing mijn kpn. Verder ook wel gek dat storing al tenminste duurt vanaf 6:30 vanochtend en nog steeds niet is opgelost (13:00). Is wel een flinke storing.

mvg Jan


Waarom sowieso miet toestaan dat automatisch elke 1e van de maand x mb’s worden overgezet?


Mijn kpn app werkt niet ik krijg geen gegevens wat dan ook te zien is er een storing?


Het is de 1e van de maand en Mijn KPN ligt eruit. MB’s delen lukt niet. Er staat dat er onderhoud is? Dit probleem speelt al de hele dag. Is er zicht op een oplossing? Onderhoud op de 1e van de maand is niet zo heel klantvriendelijk.


Ik kan ook nergens op jullie site vinden dat er onderhoud of een storing is? Communicatie zou fijn zijn


Hoi @Pierredulard. Welkom op het KPN Forum. Op dit moment is het niet mogelijk om in te loggen vanwege een storing. Zowel de site als via de app geeft de melding dat er onderhoud wordt gepleegd of dat er een technische storing gaande is. Helaas is er geen andere manier om MB's te delen. Dit issue wordt op het moment onderzocht! Onze excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:


Il kan geen mb overmaken omdat er geen gegevens beschikbaar zijn