Skip to main content

 

Storing MijnKPN

Er is op dit moment een storing gaande met Mijn KPN.

Je kan hierdoor geen MB's delen, facturen inzien, geen wijzigingen doorvoeren etc. 

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Onbekend

Status

Update 3 11:11 uur: Alle functies van Mijn KPN zijn weer hersteld. 

Update 2 19:20 uur: MB's delen is weer hersteld. Er is nog wel een achterstand in het verwerken van de opdrachten dus de functionaliteit kan de komende tijd nog traag werken. 

Update 1 14.48 uur: Er wordt met man en macht gewerkt om Mijn KPN zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen.

 

Wat is er toch steeds met die Mijn KPN app aan de hand. Als je info wilt hebben duurt het een eeuw voordat je je pincode kunt intypen en daarna duurt het een tweede eeuw voordat je de melding ‘onderhoud’ krijgt. Vroeger was het een fijne app. nu niet meer

 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Gelukkig heb ik vanmorgen door vaak te proberen MB’s kunnen delen met mijn dochter die vandaag een dagje Utrecht ging doen.
Zou niet zo mooi zijn als zij de hele dag zonder gedeelde MB's zou zitten. Geen internet, geen Whatsapp voor contact met thuisfront; dan had ze alleen kunnen bellen en SMS'en.

En wát is er dan precies aan de hand? Het zou fijn zijn als KPN dit communiceert via “Problemen en Storingen” of via Social Media.


Ik probeer elke 1ste van de maand mb’s te delen met mijn dochter. 
En elke keer lukt dat niet omdat er storing is, en dat is lastig omdat die op school zit en der telefoon nodig heeft. 
Het is elke 1 ste van de maand een hoop gezeik omdat het niet lukt. 
Word er een beetje moe van…..


Goedemiddag, 

Ik probeer vandaag,  vele malen tevergeefs , Mb's delen. Zou dit aub z.s.m. opgelost kunnen worden? 


Gelukkig heb ik vanmorgen door vaak te proberen MB’s kunnen delen met mijn dochter die vandaag een dagje Utrecht ging doen.
Zou niet zo mooi zijn als zij de hele dag zonder gedeelde MB's zou zitten. Geen internet, geen Whatsapp voor contact met thuisfront; dan had ze alleen kunnen bellen en SMS'en.

En wát is er dan precies aan de hand? Het zou fijn zijn als KPN dit communiceert via “Problemen en Storingen” of via Social Media.

Elk abonnement dat officieel geen data heeft kan stiekem toch data gebruiken (gratis). Het is alleen beperkt tot een hele lage snelheid, maar wel genoeg voor Whatsapp. Dat heeft KPN een jaartje geleden zo ingesteld, ook voor abonnementen die toen al liepen.

En op een persoonlijke noot: Ze kan wel bellen en sms-sen maar niet appen. Dat zou niet zo mooi zijn? Als er iets aan de hand zou zijn lijkt me kunnen bellen het belangrijkste...


Ik kan de hele dag geen mb’s delen via de app. Hij geeft aan “storing #0030”. Ik kan wel, met moeite, in de app komen


Dit is een grote storing in MIJN KPN die al sinds vannacht gaande is. Wordt met man en macht aan gewerkt omdat dit alle klanten in Nederland treft.


Beste Dennis, als er geen onderhoud gepland stond, dan moeten ze het ook niet als dusdanig communiceren.

Verder kunnen ze best wel een appje/SMS-je naar hun klanten doen uitgaan om allereerst hun excuses aan te bieden en tussentijds even een update te geven. Nu moet je het iedere keer maar weer proberen en loop je weer tegen een muur aan. Heel irritant.


Waarom gaat het regelmatig fout met MB's delen op de eerste van de nieuwe maand? 


Ik en mijn man kunnen ook geen mb’s delen aan onze zoon. Graag een update en oplossing KPN.


Ik begrijp dat dit vervelend is, maar communiceer naar klanten! Er zijn mensen afhankelijk van de service om mb’s te delen! 


Sinds vanmorgen probeer ik, zoals elke eerste dag van de maand, mijn mb's te delen met mijn zoon. Door de huidige storing kan dat niet. Prima, heb ik begrip voor.

Maar mijn zoon zit nu op school. En zijn treinkaartje zit in de NS app. Dus hij heeft een internet verbinding nodig. Sommige treinen hebben wifi, maar nog niet allemaal. 

Zijn de app en mijnkpn online de enige mogelijkheden om mb's te delen? Niet via een sms of de klantenservice?

Ik heb gebeld met KPN.  Degene die ik aan de lijn kreeg kwam niet verder dan "Probeer het over 5 minuten nog eens".

 


MB's delen ivm nieuwe maand naar 06-nummer kind lukt dus ook niet.
Dit ook via de website geprobeerd, maar die werkt ook niet mee.

*admin: verplaatst naar relevante topic


Beste Dennis,

de melding zegt echter onderhoud, en onderhoud is een geplande actie.

Groet Bob

 

Deze melding is onjuist, er is geen gepland onderhoud, ik heb dit verder uitgezocht. 

Dennis,
De melding is wel degelijk juist, de app gaf vanochtend aan dat er onderhoud was en probeer het later opnieuw.
Deze melding had ik ook vanochtend, dat het een storing betreft stond er niet!

Maar goed, gepland onderhoud of storing maakt niet uit. In beide gevallen werkt het niet.
Heeft KPN al enig zicht op wanneer dit opgelost is / wordt.
MB's delen via de App en Website werken dus niet.


Ik ben het van harte met je eens en ik ondervind het zelfde probleem met mijn dochters.

Maar zie wel mijn handtekening: Ik reageer hier op persoonlijke titel en ik weet toevallig iets meer omdat ik bij KPN werk.

 

Inmiddels is er een bericht geplaatst op de website als je gaat zoeken naar storingen:

 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm?icid=toptaak9-storing


Is inderdaad rottig dat dit op de 1e van de maand moet gebeuren. Net die eerste gebruik je om de mb's te delen. Nu moeten ze alles via sms doen en weet niet of dat in hun bundel zit. Als dit niet in de bundel zit kan ik dan hiervoor compensatie krijgen? De storing is rottig maar 4 klagende dochters…...


Misschien moet de KPN minder updaten / onderhoud plegen aan haar applicaties.

Vorige keer problemen met de app door een “#”teken in je wachtwoord, nu weer dit.

Dat met een helpdesk die niet bepaald blaakt van doortastendheid en kennis van zaken.

Met het “#”teken probleem ben ik 4 dagen bezig geweest en heb ik 3 x ca 20 - 30 minuten met de “help”(??) desk getelefoneerd.

Die wisten toen der tijd nog niets eens dat het probleem bestond, omdat er geen melding van een storing bij hun was. Toe ik op het forum keek, liep jet over met dit probleem ( en oplossing)

Het forum schijnt nog oplossingen te bieden. 

KPN wordt de laatste jaren meer en meer een abonnement met en doe het zelf helpdesk!

Als je maar groot genoeg geworden ben, doet klantenservice er niet meer toe.

Tijd voor een nieuwe provider… Iemand nog een suggestie?


Het is gewoon pech dat het op de eerste van de maand gebeurt. Anders had waarschijnlijk amper iemand het gemerkt.


Pr

Het is gewoon pech dat het op de eerste van de maand gebeurt. Anders had waarschijnlijk amper iemand het gemerkt.

Precies!!!. Alle andere data had niet uitgemaakt. Weet niet of een storing of geplande werkzaamheden zijn maar als het dat laatste is dan is niet heel slim met de wetenschap dat iedereen de 1e zijn mb's gaat delen


Waarom doet men het onderhoud niet s'nachts. Dan heeft niemand er echt last van. 


Het punt is dat mb's delen door KPN nooit bedoelt is om deze te gebruiken op de manier zoals u het gebruikt. En aangezien u niet de enige bent die dat zo doet is het nu elke eerste van de maand enorm druk met mb's delen terwijl KPN op de systemen daar helemaal niet de capaciteit voor heeft.

Nooit bedoelt? Wij hebben het zo op advies van de KPN winkel gedaan, dus volgens mij is het zo wel bedoelt. 


Foutcode (#0030) MB’s delen is niet mogelijk - requested service is not available

wat kan ik doen?


Hoi Allen, jullie hebben het al gemerkt. Helaas zijn er momenteel problemen met Mijn KPN. Hierdoor kun je geen MB's delen, facturen inzien etc. Excuses voor het ongemak. Er wordt hard gewerkt om Mijn KPN snel weer in de lucht te krijgen.


Ik krijg al heel de dag de melding dat ik geen mb’s kan delen. Ik krijg wisselende meldingen  onder andere deze  maar ook “the requested service is offline #0030”  

Iemand meer problemen? Wanneer is dit opgelost?

 


Storing Mijn KPN

Er is op dit moment een storing gaande met Mijn KPN.

Je kan hierdoor geen MB's delen, facturen inzien, geen wijzigingen doorvoeren etc. 

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Onbekend

Status

Update 1 14.48 uur: Er wordt met man en macht gewerkt om Mijn KPN zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen

Het is meer en meer tobben met die KPN. Minder updaten en als je update het door vakmensen laten doen?

Bovendien een Helpdesk die niet alleen maar capabel is om een standaard checklist door te lopen.

Soms weet je niet of je  moet lachen of huilen als de medewerker (ster) antwoordt op je vraag / probleem