Skip to main content

 

Storing MijnKPN

Er is op dit moment een storing gaande met Mijn KPN.

Je kan hierdoor geen MB's delen, facturen inzien, geen wijzigingen doorvoeren etc. 

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Onbekend

Status

Update 3 11:11 uur: Alle functies van Mijn KPN zijn weer hersteld. 

Update 2 19:20 uur: MB's delen is weer hersteld. Er is nog wel een achterstand in het verwerken van de opdrachten dus de functionaliteit kan de komende tijd nog traag werken. 

Update 1 14.48 uur: Er wordt met man en macht gewerkt om Mijn KPN zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen.

 

Het punt is dat mb's delen door KPN nooit bedoelt is om deze te gebruiken op de manier zoals u het gebruikt. En aangezien u niet de enige bent die dat zo doet is het nu elke eerste van de maand enorm druk met mb's delen terwijl KPN op de systemen daar helemaal niet de capaciteit voor heeft.

Hoe kom je daar nu bij dat het niet zo bedoeld is? Waar staat dat? 


Je kunt er ook voor zorgen dat elk abonnement minimaal 4 of 5 GB heeft ofzo. Dan hoef je niet elke eerste van de maand 's ochtends vroeg te klooien met mb's delen...

Ja je kan ook een abonnement bij T mobile doen dan heb je dit probleem ook niet. Pffff

Als je in Knegsel woont heb je niets aan een andere provider. Dan betaal je voor geen bereik. En dit is een mooi abonnement maar niet als het niet werkt. 

Mijn punt was niet dat je dat zou moeten doen, maar dat dat net zo’n onzin opmerking is als dat je er voor kan zorgen dat elk abonnnement minimaal 4 of 5 gb heeft


kan binnen mijn Hussel, 4 abbo, geen MB delen sinds vandaag, krijg steeds foutmeldingen. Wanneer is storing verholpen. Hierdoor kunnen mij dochters geen gebruik maken van internet etc.


Kpn adverteert zelf met de optie om mbs te delen, dus waarom 'niet bedoeld'? Nick83?


Ik kan sinds vanochtend geen MB’s delen!


Je kunt er ook voor zorgen dat elk abonnement minimaal 4 of 5 GB heeft ofzo. Dan hoef je niet elke eerste van de maand 's ochtends vroeg te klooien met mb's delen...

Wat een onzin opmerking.

Ja je kan ook een abonnement bij T mobile doen dan heb je dit probleem ook niet. Pffff

Nick83. Heb je nog iets zinnigs te melden? KPN winkels adviseren om MB's op deze manier te delen. Enig idee wat het kost om meerdere abonnementen af te sluiten?


Duurt al de gehele dag, is niet echt best. Neem aan dat er nu gratis MB worden gegeven voor de storing?

Is er al ook meer bekend wanneer storing is verholpen?

Thanks

 


Bij mij hetzelfde kan geen MB delen echt vervelend

 

*Admin: samengevoegd met storingstopic MijnKPN 01-06-2021


Hoi Allemaal,

Ik kan er weer op. "Mijn KPN”

Inloggen lukt, maar daar houdt het ook mee op ;-)

De meeste functies laden (nog) niet. 


Voor iedereen die nog denkt dat er onderhoud was. Dat was er niet. Dat wordt ook vast niet gedaan in de eerste nacht van de maand.

Het is/was een storing. Die melding van onderhoud was een foutje in de software.


Hier ook, de hele dag al aan het proberen maar kan geen mb's delen. Heel vervelend voor de kinderen. Het lukt vaker niet om in het systeem te komen maar dit is wel heel erg lang!

 

*Admin: samengevoegd met storingstopic MijnKPN 01-06-2021


De app vind ik na de update erg slecht 👎 steeds als je naar het kopje thuis gaat springt die weer plots naar de home pagina van mobiel. En steeds vaker de eerste van de maand storing met MB’s delen.
 

Heey KPN fix even dat je het zo kan instellen dat het elke maand automatisch gebeurd, net zo iets als automatisch afschrijven van mijn rekening 😉 Automatisch MB’s delen wel zo 2021 😁


Het is mij zojuist gelukt weer MB's te delen via de App. Ook online via MijnKPN lijkt het weer te werken.


Voor iedereen die nog denkt dat er onderhoud was. Dat was er niet. Dat wordt ook vast niet gedaan in de eerste nacht van de maand.

Het is/was een storing. Die melding van onderhoud was een foutje in de software.

Ok mooi weer een bugje opgelost


Het is mij zojuist gelukt weer MB's te delen

Mij ook. Wel erg traag, maar dat is minor


Ik kan geen mb delen met het voorkeuzenummer. Zodra ik delen aan klik krijg ik de melding van een storings code. Wordt dit al opgelost ???


Is er al zicht wanneer de storing opgelost is?

zou graag MB’s met partner delen zoals gebruikelijk. 

 

*Admin: samengevoegd met storingstopic MijnKPN 01-06-2021


Hele dag al een storing melding als ik MB wil delen.

(1e vd maand) dus enigzins noodzaak..


Hoi,

 

Ik kan de MB niet delen door een storing?

 

Gr Jolanda


Ik kan mijn MB niet delen. 
ik doet dat altijd de eerste van de maand.

nu heb ik voor mijn zonen MB moeten kopen omdat ik ze niet kan delen vanwege technische storing. Hoelang gaat dat nog duren?

als ik naar jullie site gaat om te kijken waar de storing is dan zit onze regio er niet bij 2651 graag hoor ik wat er aan de hand is en wanneer het verholpen is 

Mvg elvira roobol


Net KPN klantenservice gesproken. Er is een grote storing. Ze zijn bezig met oplossen. Ze hopen (geen garantie) binnen 1 uur de boel weer werkend te hebben.

🤣🤣🤣🤣 we zijn inmiddels zo'n 10 uur verder en werkt nog steeds niet! En dat mensen aankomen met het verhaal dat mbs delen niet bedoeld is met gezin zakt mijn broek volledig vanaf! 5 mobiele abonnementen,  internet en tv van KPN. Sorry maar met wie zouden wij dan wel de mbs moeten kunnen delen??? 


Voor iedereen die nog denkt dat er onderhoud was. Dat was er niet. Dat wordt ook vast niet gedaan in de eerste nacht van de maand.

Het is/was een storing. Die melding van onderhoud was een foutje in de software.

Ok mooi weer een bugje opgelost

Het was een storing, maar de app geeft, bijzonder onhandig, een melding dat er onderhoud is. De ergernis is dan al snel aanwezig bij gebruikers.

En kijkend naar het aantal keren dat het op de 1e van de maand niet werkt, ben ik geneigd te denken dat ze de piekbelasting van de 1e van de maand niet aankunnen. Zou leuk zijn als KPN eens kijkt naar de problemen rondom deze app, in t bijzonder op dat soort momenten, om dit soort situaties te voorkomen.

Overigens ben ik in z'n geheel niet heel erg tevreden over de app. Gegevens kunnen vaak niet opgehaald worden, timeouts zijn te kort, functioneel kunnen meerdere dingen handiger.


Storing Mijn KPN

Er is op dit moment een storing gaande met Mijn KPN.

Je kan hierdoor geen MB's delen, facturen inzien, geen wijzigingen doorvoeren etc. 

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Onbekend

Status

Update 1 14.48 uur: Er wordt met man en macht gewerkt om Mijn KPN zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen

Update 2 19:20 uur: MB's delen is weer hersteld. Er is nog wel een achterstand in het verwerken van de opdrachten dus de functionaliteit kan de komende tijd nog traag werken. 

Als ik inlog is alleen menu Thuis gevuld. Alle mobiele nummers zijn eruit.  Dus probleem nog niet opgelost, blijkbaar.

Moet ik nu alle mobiele nrs. Weer gaan toevoegen?


De app vind ik na de update erg slecht 👎 steeds als je naar het kopje thuis gaat springt die weer plots naar de home pagina van mobiel. En steeds vaker de eerste van de maand storing met MB’s delen.
 

Heey KPN fix even dat je het zo kan instellen dat het elke maand automatisch gebeurd, net zo iets als automatisch afschrijven van mijn rekening 😉 Automatisch MB’s delen wel zo 2021 😁

Jaaaaaaaa zoooo mee eens!!!!!!


Eens! Ben ook niet blij met de vernieuwing.  Voorheen had je direct alle gegevens van de mobiele nummers, beltegoed en MB stand direct zichtbaar.  Nu moet je het eerst steeds per nummer het overzicht opvragen. Vaak laad de app deze niet en moet ik uit de app en er weer in om de gegevens zichtbaar te hebben.  En app is ook zeer traag.  Update is geen verbetering geweest!