Skip to main content

Storing MijnKPN, mobiele abonnementen niet zichtbaar

Er is op dit moment een storing gaande met MijnKPN. Gekoppelde mobiele abonnementen zijn niet zichtbaar. MB's delen is hierdoor op dit moment ook niet mogelijk.

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

 

Status

1-9-2021 13:52 - Storing opgelost

1-9-2021 12:43 - Mobiele nummers zijn weer te zien en MB's delen is weer mogelijk.

1-9-2021 8:43 - Het probleem is in onderzoek

Vanochtend om 7:00 MBs gedeeld met mijn kinderen. Lekker vroeg gedaan omdat er zo vaak problemen zijn met MBs delen. Om 7:00 was er nog geen storing. MBs zijn echter niet aangekomen zodat mijn kinderen alsnog zonder data op weg zijn naar school en hogeschool. Heel irritant. Straks bellen met een verkoopadviseur wat het gaat kosten om de abonnementen met minimale MBs uit te rusten. De verkoopadviseur heeft ons geadviseerd om het op deze manier te doen, maar dat is een heel slecht advies gebleken.


Goede morgen, Kan de KPN nu eens zorgen dat MB's delen werkt op de eerste van de maand!

Groeten, De bijna geen klant meer.


Vaak kan ik op de 1ste van de maand geen MB's delen.

Nu 1 sept 2021 weer niet.

Is er een storing?

Klopt helemaal! Waarom wordt dit niet structureel opgelpost? Ik snap dat niet. Je kunt de klok erop gelijk zetten. Elke maand hetzelfde liedje.


Regelmatig is op de eerste van de maand onderhoud of storing aan de kpn-app. Althans, dat zegt de kpn-storingspagina steeds. Als je met het gezin mobiele MBs deelt, dan is dit keer op keer niet mogelijk en zit het gezin zonder data. Erg onhandig als je bijv. Google maps nodig hebt onderweg. 


Dat het MBs delen niet geautomatiseerd kan worden is al best triest, maar dat KPN besluit op de eerste van de maand onderhoud te doen aan hun app, terwijl klanten afhankelijk zijn van deze dag, daar begrijp werkelijk niets van!


Dit gaat dus zo vaak aan het begin van de maand mis. Belachelijk dat jullie dit niet op orde kunnen krijgen KPN! Zet dan het delen van MB’s automatisch aan, zodat mensen dat zelf vooraf kunnen instellen. Jullie komen nu door deze slechte service jullie afspraken niet na, en dit is wat mij betreft de druppel geweest. Mijn mobiele abo en die van mijn huisgenoten gaat naar een andere provider. 


Iedere 1e van de maand (zoals vandaag) is het weer een heel gedoe om data over te schrijven van het ene naar het andere nummer. Ik reserveer al speciaal een uur voor in mijn agenda, want tja de kids zonder mobiel internet…. Waarom KPN dit niet gewoon heeft geautomatiseerd iedere maand, ik kan alleen maar bedenken: ontmoediging: neem maar een uitgebreider abbo met meer GB's dan heb  je dat gedoe niet

De app is zeer traag (trouwens ook gewoon via een browser werkt het amper), en vanmorgen was er een vervelende bijkomstigheid. De app lijkt vernieuwd, maar alle mobiele abonnementen staan er niet meer in. Vijf abonnementen weer opnieuw koppelen? Ik moet aan het werk, wat is dit voor gedoe? Trouwens mobiele abonnementen koppelen lukt niet eens, want ze staan er gewoon niet in

Precies dit. Maak je klanten blij, neem bovenstaand advies ter harte en implementeer. Scheelt echt een hoop ontevredenheid bij je trouwe klanten….


Geef de kids dan gewoon een abonnement met data. Dan heb je dat getob niet.

Hee Nick bedakt voor je advies. Mag ik de rekening bij jou deponeren :-)


Beste KPN,

Het is weer de eerste van de maand en MB’s delen is weer eens niet mogelijk, door werkzaamheden of verbindingsproblemen zoals de app zegt.

Elke eerste van de maand is het hetzelfde liedje, en is het systeem overbelast, met alle nadelige gevolgen voor jullie klanten en hun huisgenoten of kinderen(ook klanten trouwens).

Zou het nou niet makkelijk zijn om in het systeem ook een optie te plaatsen dat jullie trouwe klanten dit ook automatisch kunnen doen? Een instelling van een vast aantal MB’s te delen op de eerste van de maand?

Er is toch wel ergens binnen KPN een techneut te vinden die dit kan fixen? Het antwoord hierop kan ik al dromen “onze systemen zijn hier niet op ingericht” mijn antwoord REGEL DIT DAN


Er is altijd wat met mijn kpn, werkt zelden naar behoren,

Heel irritant dit!


Dit is altijd de eerste van de maand aan de hand en is zeer vervelend.

KPN doe er AUB iets aan.  


Elke eerste van de maand weer gedoe, terwijl het principe zo mooi is. Het levert altijd onhandige situaties op; welke trein moet ik nemen nu mijn trein geannuleerd is? ‘Oh ik kan het niet opzoeken, want geen MB’s kunnen overmaken.’ Nu op vakantie in het buitenland. Blij, want KPN heeft goed bereik en zelfs hoog in de bergen geen problemen. Maar het is inmiddels de 1e van de maand en vandaag zit een bergritje er niet in; want geen navigatie. Een restaurant opzoeken voor lunch? Helaas, geen internet. Etc. Etc. Etc.

Hoogst irritant en al de zoveelste keer…


Los dit nu eens structureel op. Als de server capaciteit een probleem is maak de MB’s dan gewoon langer houdbaar, neem (een deel) mee naar de volgende maand zodat alles verspreid wordt oid. 


Elke eerste van de maand weer gedoe, terwijl het principe zo mooi is. Het levert altijd onhandige situaties op; welke trein moet ik nemen nu mijn trein geannuleerd is? ‘Oh ik kan het niet opzoeken, want geen MB’s kunnen overmaken.’ Nu op vakantie in het buitenland. Blij, want KPN heeft goed bereik en zelfs hoog in de bergen geen problemen. Maar het is inmiddels de 1e van de maand en vandaag zit een bergritje er niet in; want geen navigatie. Een restaurant opzoeken voor lunch? Helaas, geen internet. Etc. Etc. Etc.

Hoogst irritant en al de zoveelste keer…

Om trouwens binnen te komen op de APP heb je al een internetverbinding nodig, dus als je geen Wifi hebt of je bent het s'morgens vergeten in te stellen dan zit je de rest van de dag zonder…. Kom op KPN, kom eens op met de automatisering! genoeg kundige mensen in huis. Of haal anders de hele mogelijkheid maar weg dan weet iedereen waar hij aan toe is!


Onbegrijpelijk dat je op de eerste van de maand onderhoud pleegt terwijl iedereen dan Mb's wenst te delen. In mijn geval is mijn gezin nu “internet loos” in het Buitenland. Erg lastig. En minpuntje voor de service.


Hier doet ie het weer


Waarom is de kpn app zo vreselijk traag? Het duurt erg lang om het hoofd profiel te laden. Als je dan MB's wil delen duurt het een hele tijd voordat alle gegevens opgehaald zijn. Vervolgens moet je na iedere keer delen weer opnieuw naar het hoofdscherm en iedere keer weer moeten de gegevens geladen worden. Ik ben 10 minuten bezig om MB's te verdelen. Het 2021,kan dat niet anders? En ja, ik heb prima verbinding, 4g en 200mb wifi, s9 met laatste Android en de laatste versie van de kpn app...... 


Hier doet ie het weer

hier ook. Nu graag de performance en het hele zaakje automatiseren!


Storing MijnKPN, mobiele abonnementen niet zichtbaar

Er is op dit moment een storing gaande met MijnKPN. Gekoppelde mobiele abonnementen zijn niet zichtbaar. MB's delen is hierdoor op dit moment ook niet mogelijk.

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Verwacht eindtijd

Status

1-9-2021 8:43 - Het probleem is in onderzoek

@Jasper wordt het niet eens tijd dat dit wordt opgelost maar dan vóór altijd? Dit in plaats van elke maand noodoplossingen te verzinnen. Een beetje it’er kan dit toch in een maand oplossen dan hebben we dit gezeik niet meer elke maand. 


Storing MijnKPN, mobiele abonnementen niet zichtbaar

Er is op dit moment een storing gaande met MijnKPN. Gekoppelde mobiele abonnementen zijn niet zichtbaar. MB's delen is hierdoor op dit moment ook niet mogelijk.

Zodra we een update hebben met betrekking tot deze storing, zullen we dat in dit topic plaatsen. Onze excuses voor het ongemak.

Verwachte eindtijd

Verwacht eindtijd

Status

1-9-2021 8:43 - Het probleem is in onderzoek

Hier doet hij/zij het weer.


@Jean-Marc

Straks bellen met een verkoopadviseur wat het gaat kosten om de abonnementen met minimale MBs uit te rusten. De verkoopadviseur heeft ons geadviseerd om het op deze manier te doen, maar dat is een heel slecht advies gebleken.

Helemaal mee eens. Gewoon een beginnetje van de maand met 3 GB. Dan heb je 'rustig’ een paar dagen om MB's over te maken naar de kids. Is voor hen ook prettiger denk ik.
Zeker die hoge scholier zou m.i. ‘eigen’ databundel(tje) moeten hebben, daar is ie oud genoeg voor.

Hussel 3 GB met (ook aanbevolen) onbeperkt bellen/sms kost slechts € 15,00 per maand (bij een contractduur van minimaal 2 jaar)


@Jean-Marc

Straks bellen met een verkoopadviseur wat het gaat kosten om de abonnementen met minimale MBs uit te rusten. De verkoopadviseur heeft ons geadviseerd om het op deze manier te doen, maar dat is een heel slecht advies gebleken.

Helemaal mee eens. Gewoon een beginnetje van de maand met 2 GB. Dan heb je 'rustig’ een paar dagen om MB's over te maken naar de kids. Is voor hen ook prettiger denk ik.
Zeker die hoge scholier zou m.i. ‘eigen’ databundel(tje) moeten hebben, daar is ie oud genoeg voor.

Hussel 3 GB met (ook aanbevolen) onbeperkt bellen/sms kost slechts € 15,00 per maand (bij een contractduur van minimaal 2 jaar)

Dat gewoon een beginnetje kost 10 euro per maand. KPN was te doen vanwege de constructie met MB’s delen. De hoge scholier kan rustig zelf een abonnement nemen a minimaal 20 euro per maand (bij KPN), maar dat is financieel niet zinnig. Wij hebben nu 25 GB per maand voor drie mensen. Een paar GB per kind blijkt nu 5 euro per maand te kosten, omdat we al een abonnement hebben. Pas bij verlengen kan dat goedkoper. Helaas, over een jaar zijn we weg bij KPN, dan doen we het bij een ander goedkoper. 


MB's delen is weer mogelijk. 


Storing is opgelost. Startbericht voorzien van deze update.