Skip to main content

Hallo, ik heb nog steeds een oud e-mail basis-abonnement voor mijn oude planet-mailadres (meer dan 20 jaar ofzo). Daarnaast heb ik internet, tv plus bellen plus 4 mobiele abonnementen. Voor het oude mail-abonnement betaal ik maandelijks 3,56. Zonde, want ik betaal genoeg voor de rest. Bovendien kan ik dan niet makkelijk online zaken regelen omdat er steeds staat “u heeft meerdere abonnement op dit adres, regel het telefonisch". Zelf lijk ik dit planet-adres niet te kunnen toevoegen aan mijn andere account (ook al een langlopend abonnement, maar minder oud dan die van de mail). Of kan ik hier toch iets aan doen? Het is op veel (officiële) plekken geregistreerd, dus ik wil het graag houden.

@Maaike78 De e-mailadressen van het oude Planet-abonnement kunnen inderdaad gratis worden toegevoegd aan je huidige KPN-abonnement. De extra kosten voor dat oude abonnement komen dan te vervallen.

Een moderator van dit forum kan je hierbij helpen. Deze zal zich zeker binnenkort hier melden. Je kunt alvast de gegevens van je oude Planet-abonnement en je huidige abonnement vermelden bij de persoonlijke opmerkingen in je profiel op dit forum. Die gegevens zijn alleen zichtbaar voor jezelf en een moderator.

Succes!

Piet.


Ok fijn dankje, doe ik!

groeten Maaike


@Maaike78 Welkom op het forum. 

En bedankt voor het invullen van je forumprofiel.

Ik heb het verzoek voor het samenvoegen van de mailboxen bij mijn collega's neergelegd!Â