Skip to main content

In Mijn KPN (web) heb ik inmiddels 3 adressen staan. Er is er echter maar 1 actief. Ik wil die andere twee oude graag verwijdert hebben.
Wanneer ik met het zelfde KPN ID de app open, zie ik echter alleen mijn mobiele abonnement. Ook als ik in de app mijn internet en tv toevoeg, wordt deze niet toegevoegd.

Hoe kan ik dit oplossen

Hallo @91frank ,

Als ik het goed begrijp, zie je in MijnKPN twee oude producten staan, en zie je je nieuwe Thuisabonnement niet staan. De oude producten kan je in MijnKPN of de MijnKPN App verwijderen door te klikken op “Producten” en vervolgens onderaan op “Ontkoppel product”.

Vervolgens kan je je nieuwe abonnement toevoegen door onder “Producten” te kiezen voor “Product toevoegen” en daar de verdere stappen te doorlopen. Lukt het zo verder? :slight_smile:

 

Lukt het niet? 

Maak dan anders even een heel nieuw KPN ID aan via een ander e-mailadres. 


Hallo @Noordzee ,

Helaas krijg ik een error als ik het product aan klik in Mijn KPN. 

 

Bij het nieuwe product toevoegen, lukt alles. Na het toevoegen, wordt het echter niet zichtbaar..

 

Daarnaast is het aanmaken van een nieuw KPN ID op een nieuwe emailadres ook verre van wenselijk. Dan moet ik daar speciaal een emailadres voor aanmaken

 


Hoi @91frank, welkom bij ons forum!

In de meeste gevallen moet het met de stappen die @Noordzee hier noemt wel op te lossen zijn. Helaas zullen er altijd wat uitzonderingen blijven.

Als het ontkoppelen niet lukt omdat de abonnementen al een tijd opgezegd zijn kun je ze inderdaad niet meer zelf ontkoppelen. Dit is eigenlijk een fout in ons systeem. Ik heb een verzoek ingediend ze te verwijderen. Zodra ik hier reactie op heb kom ik bij je terug!


Bij mij werkte deze onwaarschijnlijke methode: 

 


Ah top! Bedankt voor je tip @Fred.Zwarts!