Skip to main content
Vraag

Ouderlijk toezicht werkt niet meer in de MijnKPN app na de update

• December 9, 2025
  • 8 reacties
  • 61 keer bekeken

Na de update van gisteren ziet het ouderlijk toezicht van de wifi in de Mijn-KPN-App er heel anders uit, lukt het mij niet om inzicht te krijgen hoe ik de schema's kan aanpassen, hebben mijn kinderen tot mijn grote frustratie weer 24/7 toegang tot de wifi en loopt de app hier continu op vast! Hebben anderen dat ook? En hoe kan ik de schema’s weer instellen? 
Ik hoor het heeeel erg graag.

En nu ik hier toch schrijf: het zou heel fijn als de schema’s aangepast kunnen worden tot op de minuut nauwkeurig… op het kwartier nauwkeurig zal al een enorme vooruitgang zijn. 

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 9, 2025

Hallo ​@Gabry.v.N. ,

Probeer het eens op deze manier.

Open jouw MijnKPN-app

Kies "Mijn wifinetwerk"

Kies onderin bij "Meteen regelen"voor Ouderlijk toezicht instellen"

Kies het gewenste apparaat

Kies Dagelijkse limiet

Vul in en druk op "Toepassen" 

Goedenavond, mij lukt het ook niet. De app blijft steeds hangen. Ik heb een goede telefoon (Iphone 15) maar kom er niet doorheen en het instellen van een weekschema lukt niet. Als hij niet blijft hangen en ik er soms wel doorheen kom, dan slaat hij vervolgens het schema niet op. Heel lastig, ik weet even niet hoe nu verder. 

Is er een andere manier om het weekschema in te voeren behalve via de app? 

Forum|alt.badge.img+7
  • December 10, 2025

Inloggen op je modem: http://192.168.2.254/

Dan naar “wifinetwerk” en vervolgens “tijdschema”

Dank voor snelle reactie ga het meteen proberen!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 11, 2025

Hi ​@Gabry.v.N. en ​@Gert-Jan van Zwieten, balen dat het niet helemaal soepel verloopt met het instellen van ouderlijk toezicht ☹️

Is het wel gelukt met de tips die hier zijn gegeven? Of gaat het nog steeds mis? Hoor het graag!

Goed dat je het vraagt! Het instellen via het IP adres is wel gelukt, dus het werkt iig wel. Als ik schema via de app wil aanpassen dan gooit het meteen weer eruit, de app werkt nog niet helemaal goed. En is bovendien ook wel vaak traag.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 11, 2025

Dank jullie wel voor jullie reacties!

@Noordzee, thanks! Zo werkte het altijd ja. Maar sinds de update zit ik met m’n handen in t haar…

@Gert-Jan van Zwieten, ik heb ook een iPhone 15. Het zal daar toch niet aan liggen? Ik ben nu bezig met upgraden van iOS 18.6 naar iOS 26. Misschien dat dat helpt? Ik laat het weten.

@Edu2020 Top! Hier kan ik iig weer een schema invoeren. Ben ermee bezig. Laat weten of het idd ook echt werkt.

Thuisnetwerk → verbonden apparaten → wijzig → ouderlijk toezicht → op basis van tijdschema blokkeren.

@Maja van KPN, fijn dat je meeleest.

Ik hoop dat het via het IP netwerk ingestelde schema straks werkt. Dat laat ik nog weten. 
De app is een drama. Daar werkt het niet meer. Ik probeer het nog een keer met iOS 26. 
het zou wel fijn zijn als de app het wel weer gaat doen, want dan kan ik indien gewenst, het blokkeren snel opheffen… dat gaat via t IP adres wat minder makkelijk.

En wat denk je ervan om het ouderlijk toezicht te upgraden en te verfijnen naar kwartieren of zelfs minuten!?😃

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • December 12, 2025

Heel fijn dat het wel lukt via instellen van IP adres ​@Gert-Jan van Zwieten en ​@Gabry.v.N.!

Ik heb ook een iPhone 15. Het zal daar toch niet aan liggen? Ik ben nu bezig met upgraden van iOS 18.6 naar iOS 26. Misschien dat dat helpt? Ik laat het weten.

Maakt dit een verschil ​@Gabry.v.N.?

En wat denk je ervan om het ouderlijk toezicht te upgraden en te verfijnen naar kwartieren of zelfs minuten!?😃

Dit is iets dat we op de wensenlijst kunnen zetten richting de ontwikkelaars 😊