Skip to main content

Overzicht werkt al een paar dagen niet, ik wil graag gratis mijn mbs verhogen zoals in de mail, maar als dit natuurlijk de hele maand oktober niet gaat omdat de site niet werkt is dit zeer triest.

ik heb al forums hier gelezen over het ontkoppelen en weer koppelen, dit staat in het overzicht en dat komt dus niet naar voren. 

ook in de app lukt het me niet.

ook blijft de site laden tot dat die zich zelf afmeld terwijl de site nog niet eens geladen is.

ik wil graag een oplossing

groetjes Dhr. Verheugd


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Welkom op het forum @Verheugd! Heb je het probleem met meerdere browsers? Zou je eens kunnen kijken of het legen van de browser cache helpt? Let er wel op dat dan ook andere formulieren in de browser gewist zouden kunnen worden, bijvoorbeeld het automatisch invullen van wachtwoorden. Het zou dus kunnen dat je die dingen dan opnieuw eenmalig moet ingeven. Vandaar de vraag om eerst te kijken of je het probleem met een andere browser ook hebt. 


Beste Bram,

Na een zoektocht heb ik het via mijn producten nog kunnen terug herleiden waar de site het toen wel deed. 

Bij deze is de zaak voor mij dan ook afgesloten.

 

Groetjes Chris.


@Verheugd ah, super! Zou je nog kunnen aangeven hoe je het precies hebt gerepareerd? Begrijp ik goed dat ondanks de pagina leeg was dat je nog wel kon klikken op de plek waar de knop hoorde te zitten?