Overzicht in mijn kpn werkt nog steeds niet ook niet na de update van vandaag.
Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Hi
Mijn KPN op de iphone werkt nog steeds niet onder overzicht. Ik weet niet wat ik er aan kan doen
In overzicht staat het verbruik van mb’s en facturen. Die pagina blijft in de app leeg. Op mijn ipad werkt het wel in de app dus staat in overzicht mijn verbruik en de facturen dit is ook het geval als ik in safari mijn KPN bekijk. Dit probleem in de app op mijn iphone 11 pro doet zich voor sinds kpn de mogelijk biedt om de esim op te halen. De esim moet via de app op de iphone opgevraagd worden zodat hij geactiveerd kan worden Alle overige informatie in de app is zichtbaar. Hopelijk heb ik het duidelijk uit kunnen leggen. Ik heb ook al een paar keer de app er af gehaald en er opnieuw opgezet, echter ook dat helpt niet
Goedemorgen
Goede morgen Het werkt inderdaad. Alles wordt zichtbaar. Ik weet niet wat voor gevolgen dit verder heeft nu contacten uit staat. In ieder geval hartelijk dank voor de tip.
Ik heb nog een vraag Ik zie nu dat in het overzicht niet het gewenste telefoonnummer bovenaan staat. Boven zou moeten staan 06******** en onderaan bij mijn andere mobiele nummers 06********. Hoe kan ik dat aanpassen?
Admin: Afbeelding en mobiele nummers verborgen i.v.m. privacy
Je vraag over de volgorde van de mobiele nummers in MijnKPN vind ik een hele goede. Om eerlijk te zijn weet ik niet precies hoe de volgorde bepaald wordt. Ik vraag het nog even na en kom erop terug!
Bedankt voor het verbergen van de nummers. Ik heb daar niet bij stil gestaan. Verder wacht ik het bericht af.
Hi
Het antwoord op je laatste vraag is deels ja: Je kan één nummer uitlichten, zodat deze als eerste weergegeven wordt in MijnKPN. Hiervoor kan je een van de nummers aanklikken in MijnKPN. Vervolgens staat onderaan de pagina, met de details van het abonnement, ‘dit product uitlichten’. Dit zorgt er voor dat het nummer dat je gekozen hebt voortaan als eerste weergegeven wordt.
Goede morgen Alexandra, Het is gelukt. Bedankt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.