Skip to main content

Hallo,

wij hebben in ons gezin vast internet thuis en een mobiel nummer van onze dochter in Mijn KPN. 
Mijn andere dochter en mijn vrouw zaten bij Telfort en zitten nu ook bij KPN. Onlangs heeft onze dochter ruim boven het limiet gebeld waardoor we flink bij moesten betalen.

wij willlen graag dat alle mobiele nummers in één overzicht bij Mijn KPN gezet wordt, zodat iedereen thuis dit eenvoudig kan controleren.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Hallo @Peter Immers ,

Je kunt alle nummers toevoegen met  jouw KPN-ID aan Mijn KPN. 
 

De andere gezinsleden kunnen dan niet meer met hun eigen KPN-ID bij de gegevens komen. 
 

Je kunt een telefoonnummer maar aan één KPN-account koppelen. 
 

Voor de volledigheid: De oude Telfort-klanten kunnen geen MB’s delen.

Kort samengevat, wat betekent het overgaan naar KPN voor jouw oud Telfort-abonnement:

  • Je voorwaarden, prijs en mogelijkheden blijven gelijk
  • Ongebruikte MB's en belminuten kan je nog steeds meenemen naar de volgende maand
  • Telfort CombiVoordeel of Compleet blijft actief
  • Als je Lekker Lang bellen had, heb je dit nog steeds

Wat verandert er:

Welke KPN mogelijkheden krijg je niet:

  • MB's delen is niet mogelijk voor oud-Telfort abonnementen

Telfort Thuis abonnementen

De Telfort Thuis pakketten zijn nog niet overgezet naar KPN. Je kan deze nog niet zien in MijnKPN, wel in Mijn Telfort. Hiervoor kan je jouw vraag stellen op het Telfort forum.

 


@Peter Immers

Is het koppelen van alle nummers al gelukt?


Goedemorgen @Peter Immers, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

De enige manier om alles te kunnen inzien is door alle producten in één MijnKPN omgeving te koppelen. Nadeel is dan wel dat je dochters hun eigen abonnement niet meer kunnen inzien, behalve als zij jouw inloggegevens hebben. Een andere manier is er op het moment helaas nog niet. 

Mocht het vaker voorkomen, is het misschien een idee om te kijken naar een Kids Sim abonnement. Het aanzetten van extra bundels en dergelijke is hierop geblokkeerd. 

Heb je hier nog meer vragen over? Dan weet je ons te vinden!


Reageer