Skip to main content

Ik kan momenteel geen veranderingen doen in mijn kpn , wil mijn abonnement aanpassen maar dat gaat niet. Heb ook al gebeld met KPN en daar krijgen ze het ook niet voor elkaar. Antwoord moet maar over 5 dagen maar weer een keer proberen.

Hallo @MvdSZ ,

Vervelend. Dan staat er in het systeem nog een andere wijziging open. En dan kunnen de klantenservicemedewerkers niets en jijzelf ook niet.

Volgend keer als je belt met 0800-0402, dan even vragen of ze een ticket willen aanmaken voor de backoffice.  Dan kan een medewerker van de backoffice ermee aan de slag als het systeem weer meewerkt. Want nu ben je wel erg makkelijk "geholpen" door de medewerker van de klantenservice.   


@MvdSZ Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het niet lukt om een wijziging te doen.

Ik controleer graag voor je hoe dit zit en of ik iets voor je kan betekenen, zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken :)


Bedankt, KPN heeft de probleem opgelost , dmv verhuis bericht. ze zijn er wel even mee bezig geweest. Nou maar afwachten of het allemaal in orde komt. 3 dec moet het veranderd zijn . 


Mooi zo, fijn dat het toch nog telefonisch is opgelost.Â