Skip to main content

Hallo Vikash, 

 

Ik heb exact dezelfde vraag als Paulieke, namelijk hoe kan ik mijn postadres wijzigen?

Ik ben reeds eind vorig jaar (2019) verhuisd en heb alles over laten zetten naar het nieuwe adres. Helaas staat mijn postadres in het KPN systeem nog altijd op mijn oude adres zodat alle KPN post foutief afgeleverd wordt. Ik wil dus toch écht alleen mijn postadres wijzigen naar mijn nieuwe adres.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @ZeOnenl. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat je nog post op het oude adres ontvangt. Gaat het om facturen/brieven of reclame? Heb je al op de pagina “Alles over administratie” gekeken? 


Helaas vind ik nergens hoe ik dit kan veranderen

 


Gaat het om een Internet en TV of een mobiel abonnement. Wat ontvang je precies op het oude adres? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan zoek ik voor je uit of ik hier iets in kan betekenen. Laat je het oude adres achter in het 'Persoonlijke opmerkingen’ veld van jouw KPN Forum profiel?


Het gaat om een totaalpakket internet, tv, en mobiel telefoon. 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor jou uitgezocht. Het mobiele abonnement staat nog op het oude adres. Je kan een verhuizing doorgeven in MijnKPN of contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402 of Livechat)


Ik ben inmiddels prima geholpen, bedankt Vikash! 👍🏽


Graag gedaan! :blush: