Skip to main content

Wat is er mis met de prepaid app. Start al meer dan een week niet op en kan niet meer zien wat er nog opstaat 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Waarom werkt de prepaid app al meer dan een week niet ?????? Ben er nu wel een beetje heel erg klaar mee 

 

*Admin: verplaatst van dit topic naar eigen topic


We zijn inmiddels al een week verder en de prepaid app werkt nog steeds niet , Hoelang kan het nog gaan duren voordat het problem verholpen kan worden, Want de weg loopt voor mij op deze manier wel dood namelijk.

 

*Admin: meeverplaatst vanaf dit topic


We zijn inmiddels al een week verder en de prepaid app werkt nog steeds niet , Hoelang kan het nog gaan duren voordat het problem verholpen kan worden, Want de weg loopt voor mij op deze manier wel dood namelijk.

Schijnt volgens KPN dat alles in mijn kpn komt te staan. Maar ja als je geen alles in 1 hebt zie je nog steeds niks natuurlijk. Heb gisteren een half uur aan de lijn gehangen en dat was het antwoord. 
voorlopig komt er ook geen oplossing voor en is het elke dag maar weer proberen 

 

*Admin: meeverplaatst vanaf dit topic


Hallo, @Tinus7882 

Er is helaas een storing. Die is (kennelijk) nog niet opgelost; heb ook nog een afmelding gezien inderdaad.

Uiteraard zijn er andere wegen voor checken tegoed e.d. Gebruikers met alleen een gsm moeten het ook kunnen.

Beltegoed kun je opvragen via *101# beltoets.

Geldigheid: tot 6 maanden na laatste gebruik via 4G.

Opwaarderen via bon in supermarkt, tijdschriftenhandel en de site (kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm).

Bundels via hun code + beltoets of ook via bovenstaande link.


Hallo, @Tinus7882 

Er is helaas een storing. Die is (kennelijk) nog niet opgelost; heb ook nog een afmelding gezien inderdaad.

Uiteraard zijn er andere wegen voor checken tegoed e.d. Gebruikers met alleen een gsm moeten het ook kunnen.

Beltegoed kun je opvragen via *101# beltoets.

Geldigheid: tot 6 maanden na laatste gebruik via 4G.

Opwaarderen via bon in supermarkt, tijdschriftenhandel en de site (kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm).

Bundels via hun code + beltoets of ook via bovenstaande link.

Okey dus na een half uur bellen waar geen storing uitkomt is er ineens een storing die al meer dan een week duurt en niemand heeft hier over gebeld of geklaagd. Beetje raar verhaal. Alles via een omweg terwijl het gewoon hoort te werken. 
storing ja gisteren avond uitgesloten door KPN zelf en nu is er een storing. 


Heel raar, @Tinus7882 .

Ons (veelgebruikers van het forum) is 26 oktober (al) gemeld dat de app storing heeft. Door een kpn-moderator. Kennelijk is er in het interne systeem verder geen melding op. Helaas zien we wel vaker dat het bij de tel. helpdesk niet bekend is.

De storing is er dus niet “ineens” maar al 3 dagen.

Er zijn voor alle toepassingen workarounds gelukkig.

niemand heeft hier over gebeld of geklaagd

Het forum staat vol met op- en aanmerkingen en klachten hieromtrent.
https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29
https://forum.kpn.com/prepaid-16


De prepaid app werkt al een hele tijd niet meer op mijn IPad.  Dat is niet de eerste keer. Ook probeer ik de app op mijn IPhone te installeren, maar de code komt maar niet op mijn toestel. Ik krijg de mededeling dat ik een moment geduld moet hebben. Graag een definitieve oplossing.

 

*Admin: meeverplaatst vanaf dit topic


Hoi @Tinus7882, er is momenteel inderdaad een storing met de prepaid app. Naar aanleidingen van de meldingen die we hier op het forum kregen hebben we het signaal doorgegeven en is het opgepakt. Bij de ontwikkelaars bleek dat het een storing was en zij zijn er mee aan de slag gegaan. De oorzaak is inmiddels gelukkig gevonden en zal via een een update van de app beschikbaar worden in de App Store. Het is nog even afwachten wanneer die update beschikbaar wordt om te downloaden, we hopen in de loop van volgende week. Tot die tijd kan je het tegoed opvragen via sms en opwaarderen kan zoals Peter al zei via de website.


Hoi @Tinus7882, er is momenteel inderdaad een storing met de prepaid app. Naar aanleidingen van de meldingen die we hier op het forum kregen hebben we het signaal doorgegeven en is het opgepakt. Bij de ontwikkelaars bleek dat het een storing was en zij zijn er mee aan de slag gegaan. De oorzaak is inmiddels gelukkig gevonden en zal via een een update van de app beschikbaar worden in de App Store. Het is nog even afwachten wanneer die update beschikbaar wordt om te downloaden, we hopen in de loop van volgende week. Tot die tijd kan je het tegoed opvragen via sms en opwaarderen kan zoals Peter al zei via de website.

Dit staat 180graden tegenover wat er gisteravond is verteld aan de telefoon. Gesprek van een half uur en geen storing. Nog niet eens 24 uur later is er plop een storing. Heel bijzonder 🤔. Vraag me dan toch af waar het fout gaat en wie er gelijk heeft.  
na meer dan een week geen app kunnen gebruiken maar bellen en dan is er niks te vinden. Nu op 2 topics gereageerd en ineens is daar de oplossing. Beetje apart. Maar hoe ook. We wachten nog wel een week. 
want na een week waren er geen klachten over de app is mij vertelt en nu nadat ik hier er weer opnieuw over begin is er ineens een probleem.  Dus ja we wachten nog maar eens even 


Dat is inderdaad bijzonder Tinus, de storing was toen wel aangemeld in het systeem en voor iedereen te zien. Ik denk dat degene die je aan de lijn had die melding niet (goed) gezien heeft en dat dat voor de verwarring heeft gezorgd. De storing en de oplossing zijn er niet opeens, de ontwikkelaars zijn al een aantal dagen op de hoogte en hard aan het werk om te zorgen dat iedereen de app weer kan gebruiken.


hier werkt het ook niet op een iphone12, de esim is al bezet door simyo, maar het lijkt alsof de app dat nummer probeert te activeren, hij vult steeds dat nummer in namelijk bij opstarten. handmatig invullen van de 8cijfers van de SIM telefoonnummer blijft hij steken op code ophalen.

 

gelukkig werkt de mijnkpn ook.


Hoi @Tinus7882, @Martins17, @Dezoveelste en @Wallace. De update is vandaag beschikbaar geworden. Je kunt deze via de App Store installeren: https://apps.apple.com/nl/app/kpn-prepaid/id1247813403


yeay hij doet het weer, wel een tip, stuur die ellendige activatie smsjes met enkel de code zodat de iphone ze kan afvangen (of copy en paste werkt) en automatisch invult. 


En weer storing in de prepaid app. 
wanneer word dit eens opgelost voor een keer.  
Elke keer word ik eruit gegooid en nu kan ik er helemaal niet meer in. Gaat echt weer nergens over. Mss toch maar een andere provider aangezien de storingen er vaker zijn dan dat de app werkt 

 


Er is geen nieuwe storing bekend @Tinus7882, ik zie er ook geen andere berichten over. Het kan zijn dat er bij jou iets anders speelt. Heb je de app nu al eens opnieuw geïnstalleerd?