Skip to main content

Waar kan ik online mijn prepaid nummer laten wijzigen? In MijnKPN staat ineens weer het oude nummer van mijn prepaid sim, niet het nummer dat ik na portering aan deze sim gekoppeld is. In MijnKPN kun je alleen wijzigingen doorgeven van een abonnement, niet van een prepaid kaartje.

Hallo @Elvee33 ,

Je kunt het nummer als volgt verbergen: 

In de KPN App: Profiel→ Abonnementen-->klik daar pas op de prepaid nr. -→ vervolgens klikken op verbergen.

Voor je huidige nummer kun je beter gebruik maken van de KPN-Prepaidapp  


Bedankt voor je antwoord, maar ik snap niet goed wat je bedoelt. Waarom zou ik mijn prepaidnummer- mits het goed genoteerd zou staan- willen verbergen?

Ik heb al de KPN app, waarin mijn nieuwe nummer staat.

Dit probleem gaat om de verkeerde weergave van mijn prepaid nummer in MijnKPN. Na portering heeft het nummer goed gestaan in deze omgeving. Er is aan de KPN kant blijkbaar iets gewijzigd, waardoor ineens het oude nummer (dus voor portering) weer zichtbaar is geworden.


Ik heb het nu als volgt opgelost: toch maar weer m’n nieuwe (geporteerde) nummer gekoppeld in MijnKPN, en het oude nummer verwijderd. Hopelijk blijft het juiste nummer nu wel staan.


Ah heel fijn @Elvee33!

Hoe dit precies is ontstaan, dat zullen we niet meer kunnen achterhalen ben ik bang 😬 Mocht dit toch weer mis gaan, trek je dan weer aan de bel zodat we ‘live’ mee kunnen kijken?