Skip to main content

Ik ben overgestapt van een prepaid abonnement naar een mobiel abonnement. In mijn gegevens van KPN blijven die naast elkaar staan (onder zelfde nummer). Ik wil prepaid abonnement verwijderen, maar kom er niet achter hoe.

Hallo @balder15 

 

Je kan een product alleen verwijderen via de MijnKPN app en niet meer via de MijnKPN website.
Heb je dat al geprobeerd?

Je kan hier vinden hoe je dat doet:

 


Halo GeSo,

Helaas lukt het niet om MIJNKPN app te downloadwn. Mijn toestel waarschijnlijk te oud.


Hallo @balder15 

 

Dan moet dat wel een vrij oud toestel zijn, de minimale Android versie is 6.0 en voor iPhone iOS 11.0 om de app te kunnen gebruiken.

Waarschijnlijk kan een KPN medewerker/moderator het ook voor je regelen, kan je je het betreffende nummer invullen in je forum profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Dan kunnen ze er gelijk naar kijken als je topic aan de beurt is, dat kan een paar dagen duren.


Halo GeSo,

Helaas lukt het niet om MIJNKPN app te downloadwn. Mijn toestel waarschijnlijk te oud.

Hallo @balder15 

 

Dan moet dat wel een vrij oud toestel zijn, de minimale Android versie is 6.0 en voor iPhone iOS 11.0 om de app te kunnen gebruiken.

Waarschijnlijk kan een KPN medewerker/moderator het ook voor je regelen, kan je je het betreffende nummer invullen in je forum profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Dan kunnen ze er gelijk naar kijken als je topic aan de beurt is, dat kan een paar dagen duren.

Het moet toch via de app, een andere oplossing heb ik zo niet. Welk toestel heb je? 


Samsubf Gakaxy trebd lite


Als je een Samsung 3 bedoeld dan draait daar Android 4.x op, dat is i.d.d. te oud.

Anders even opnieuw vermelden welke je nu precies hebt.


Oeps, dat ging even helemaal mis!

Samsung galaxy trend 2 lite


Die is bijna net zo oud en draait Android 4.4 (KitKat) dus ook te oud om de app te kunnen gebruiken.

Zijn er geen nieuwere toestellen in huis waar je die app even tijdelijk op kan zetten om dan je prepaid te verwijderen?

Andere optie is om een nieuw KPN ID aan te maken en daar al je producten aan te koppelen, dan ben je de prepaid ook kwijt.


Haha, het enige andere toestel hier in huis is nog veel ouder 😀 (zo'n oude nokia). Een nieuwe KPN ID nemen lijkt me  niet zo'n goede optie. Een nieuw toestel zou de beste optie kunnen zijn, maar eigenlijk doe ik met dit toestel niet veel meer dan bellen en gebeld worden. ik ben in ieder geval blij dat het aan mijn (verouderde) toestel ligt en niet aan mijn gebrek aan computerkunsten. Bedankt!