Skip to main content

Goedemiddag,

In mijn overzicht heb ik een soortgelijk probleem, ook een omzetting van prepaid naar sim only gedaan. Als ik bovenstaande stappen van Bram volg dan kom ik niet verder wanneer ik het prepaid nummer heb aangeklikt. Het lijstje van telefoonnummers geeft bij het bewuste prepaid nummer ook al de melding “Oeps! We kunnen je tegoed niet tonen”. De knop Meer opties is niet beschikbaar als ik een maal het prepaid nummer heb aangeklikt. 

Wie weet de oplossing?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

Hoi @Capitano, welkom op ons forum!
Inmiddels zijn we al weer even een paar dagen verder. Het is me niet helemaal duidelijk waar dit mis gaat. Soms is het een kwestie van afwachten, ervaar je dit probleem nog steeds? Anders kan het helpen de app te verwijderen en opnieuw installeren. 
Als ook dat het niet oplost, kun je dan met screenshots (met privégegevens weggepoetst) toelichten waar je precies tegenaan loopt?


Dag @Thomas bedankt voor je snelle reactie,

Eigenlijk speelt het al een hele tijd maar wist ik niet goed hoe ik het moest beschrijven tot ik deze post tegen kwam. Op de telefoon met de app lukt bovengenoemde niet, maar ook in de web omgeving op de laptop lukt het niet. Verwijderen niet en wijzigen ook niet. Ik ga een poging doen om een screenshot te tonen


 

 


Ohh okay, begrijp ik het goed dat het nummer er dan in staat zowél als abonnement als prepaid?
Zijn de nummers eindigend op 33 allebei hetzelfde nummer? (zie screenshot)
Ik ben even op zoek geweest, in de mobiele app kun je het oude abonnement “verbergen”, daarmee wordt hij verwijderd uit je MijnKPN. Kun je dat eens proberen?

 


@Thomas  ik heb even gekeken in de app. Wat ik zie bij het sim only abbo onder het kopje abbonnement is de text helemaal onderin : “Dit abbonnement verbergen”. Maar dit sim only abbo wil ik juist behouden. De prepaid geeft in het begin scherm van de app al aan “Oeps! we kunnen je tegoed niet tonen”. Mogelijk weet je nog andere opties?

Dank Paul 


ohh, sorry. Ik had niet goed gelezen en dacht dat je andersom bedoelde. 

Omdat je prepaid omgezet is naar sim-only bestaat het prepaid gedeelte niet meer en is er dus ook geen beltegoed meer. 
Het is me nog even niet duidelijk waarom het prepaidgedeelte dan nog te zien is in je MijnKPN. Kun je eens een screenshot sturen van wat je ziet als je die aanklikt?

In het uiterste geval zou je er nog voor kunnen kiezen een nieuw KPN account aan te maken en daar alles opnieuw aan te koppelen maar misschien is dat niet nodig.

 

*admin: titel aangepast


@Thomas , dan zie ik dit, in beide producten hetzelfde :

 


En via de app?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Hi @Thomas

Ook via de app lukt het niet, zie mijn vorige antwoord.

“Oeps! We kunnen je tegoed niet tonen.”bij doorklikken op het beweuste nummer krijg ik een nieuw scherm.

Huidig tegeoeg Probeer opnieuw.

Maar er gebeurt niets.

Wat is een volgende stap?

Dankjewel!

 


Ik ga er even voor je achteraan. Kun je je het betreffende nummer invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@Thomas , staat er in bij opmerkingen.

Dankjewel.


Yes bedankt! Ik ga er even achteraan!


Ik heb reactie van mijn collega's achter de schermen @Capitano. Als het goed is staat het prepaidnummer er nu niet meer tussen!


Dank, @Thomas ,

Hij is uit de lijst.

Goeie actie, dank.

Groet Paul