Skip to main content
Beantwoord

Probleem: Kan mijn thuis product niet inzien en ook niet koppelen

• March 31, 2025
  • 9 reacties
  • 99 keer bekeken

Hey,

Het is inmiddels als wekenlang dat ik mijn Thuis product informatie niet in kan zien. Opnieuw koppelen heeft ook geen zin want dat werkt ook niet. Nu kan ik dus geen abonnementen aanpassen of opzeggen, maar ook niet bij mijn facturen. In de console krijg ik een 503 (Service Unavailable) error 

Met als response: backend error 🤣

Kunnen jullie dit aub is een keer fixen, het is namelijk niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@eas0, ik zie dat aan jouw MijnKPN twee thuis klantnummers gekoppeld staan, vaak is dit een oud abonnement als je bijvoorbeeld eerder klant bent geweest. Als je op je telefoon inlogt met de MijnKPN app kun je dit abonnement daar verwijderen. Alle online tools zullen het nu waarschijnlijk ook niet doen.
Je kunt ook je MijnKPN account verwijderen en opnieuw aanmaken en daarna de juiste abonnementen koppelen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Ice minelandr
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Hier momenteel het zelfde probleem.

Krijg de melding:

Waarschuwing

Er ging iets mis...

We kunnen je product(en) op dit moment niet tonen.

Dit geldt alleen voor het thuis abonnement, mobiele abonnementen zijn gewoon te zien🤔

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 31, 2025

Hallo ​@eas0 em ​@Ice minelandr ,

Er is een storing in MijnKPN. Ik heb het doorgegeven aan de moderators. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 31, 2025

Één van de definities van een storing is interruptie of oponthoud, wat aangeeft dat het kortstondig is, hier heb ik al weken last van. Dus nee geen storing, wel een technische fout die een keer opgelost moet worden.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 31, 2025

Hier momenteel het zelfde probleem.

Krijg de melding:

Waarschuwing

Er ging iets mis...

We kunnen je product(en) op dit moment niet tonen.

Dit geldt alleen voor het thuis abonnement, mobiele abonnementen zijn gewoon te zien🤔

@Ice minelandr 

De storing is opgelost. 

Ice minelandr
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

@Noordzee ,
Yess, Kan idd weer alles zien in de Mijn KPN app👍🏻

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 31, 2025

Thnx voor het hijacken van mijn thread, want bij mij is nog niks opgelost. 

Ice minelandr
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Ook ik had dezelfde fout als jou, dus geef ik het ook in eenzelfde thread aan.

Anders hebben we straks bij één fout bij wijze van spreken tientallen threads op het KPN forum met hetzelfde probleem. Dat is niet de bedoeling natuurlijk😉.

Voor mij is het probleem bij deze opgelost en daarvan geef ik gewoon een terugkoppeling, zodat de moderators ook weten dat het probleem niet meer bij mij speelt.

Blijkbaar speelt het probleem nog wel bij jou en zullen de moderators ook vanzelf naar het probleem bij jou kijken, dus hijacken vind ik wel een beetje ver gezocht.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 2, 2025

Hoi ​@eas0, ik zie dat aan jouw MijnKPN twee thuis klantnummers gekoppeld staan, vaak is dit een oud abonnement als je bijvoorbeeld eerder klant bent geweest. Als je op je telefoon inlogt met de MijnKPN app kun je dit abonnement daar verwijderen. Alle online tools zullen het nu waarschijnlijk ook niet doen.
Je kunt ook je MijnKPN account verwijderen en opnieuw aanmaken en daarna de juiste abonnementen koppelen

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 2, 2025

Hey @Thomas van KPN ,

Dankjewel! Eindelijk een onderliggende reden en een oplossing! Voor de mensen die hier ook last van hebben, ik kon het in de app ook niet verwijderen/aanpassen/koppelen, dus heb ik uiteindelijk kpn id verwijderd en opnieuw aangemaakt en mijn producten opnieuw gekoppeld, fluitje van een cent, maar je moet het wel net even weten..