Skip to main content

Ik heb hier al een tijd last van. ik wil graag een product aan/uit schakelen en dat gaat nu dus niet. diverse browsers geprobeerd en adblockers uitgeschakeld zelfs beveiliging uit heeft geen nut. Browser op mobiel werkt ook niet. aan de app heb je niets als je een product wil toevoegen. Na een tip op het forum een product ontkoppelt maar aangezien ik nog steeds niet bij het overzicht kan is het niet mogelijk iets toe te voegen. wie heeft een oplossing??

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hi @P. Geelhoed! Vervelend dat het niet lukt om je abonnement te wijzigen hierdoor. Zou je aan kunnen geven of het het om een vast of een mobiel product gaat? Begrijp ik daarnaast goed dat je dus via de browser niet je producten kan zien maar dat dit wel lukt via de app? Mocht je overigens willen dat wij het product aan je abonnement toevoegen terwijl we bezig zijn het op te lossen zou ik je willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Vermeld dan wel graag ook even in het veld “Persoonlijke opmerkingen” wat je toe wilt voegen en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer dat gekoppeld is aan het product. Overigens zou het wel moeten lukken binnen de app weer een product toe te voegen. Kan je voor me bevestigen dat dit lukt?


via helpdesk geregeld. kan gesloten worden.