Skip to main content
Vraag

Problemen met MijnKPN app en WiFi Manager door dubbele klantnummers

• June 18, 2025
  • 7 reacties
  • 70 keer bekeken

Hallo KPN,

Ik ervaar problemen met de KPN app. De WiFi Manager werkt niet en ook de functie om mijn wifi-netwerk aan te passen doet het niet. Ik vermoed dat dit komt doordat ik twee klantnummers heb op hetzelfde adres (mogelijk door eerder gedoe met mijn abonnement).

Zou het mogelijk zijn om mijn eerste klantnummer – dat inmiddels niet meer in gebruik is – te verwijderen? Ik kan dit zelf niet regelen in de app of MijnKPN.

Alvast bedankt voor de hulp!

Met vriendelijke groet,

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 18, 2025

Hallo ​@TinusdeMinus 

Twee klantnummers “Internet Thuis” onder dezelfde KPN ID levert inderdaad problemen op.

Je kan bellen met KPN klantenservice op 0800-0402, bereikbaar van 08.00 tot 18.00 uur (werkdagen) en zaterdags tot 17.00 uur. Spreek in: ik wil een medewerker spreken. Een KPN medewerker kan het ongewenste klantnummer verwijderen.

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kan KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 19, 2025

Nou klantenservice kan me niet verder helpen... Ze kunnen of weten niet hoe ze het eerdere klantnummer en bestelling moeten verwijderen zodat de app het weer doet. De app blijft terug vallen op het oude klantnummer waarin de bestelling in behandeling blijft staan. Hierdoor werkt de app niet.

• June 19, 2025

Maak dan een 2de MijnKPN account aan met een ander emailadres. Daar koppel je het ene thuis abonnement aan, samen met de bijbehorende mobiele nummers op dat adres. Zo heb je de boel netjes gescheiden in 2 aparte accounts en zou je geen problemen meer moeten ondervinden. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 19, 2025

Dank voor je reactie hoor maar Ik heb al een account... Waarom met 2 gaan lopen rommelen. Ze kunnen toch gewoon da t klantnummer verwijderen...

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik heb ook niet direct de optie om een klantnummer te verwijderen in mijn rol als moderator Tinus :-( . Even voor mijn beeldvorming: Onder het oude klantnummer hangt geen daadwerkelijk actief abonnement meer? Anders zou ik inderdaad dat betreffende abonnement onder een ander e-mailadres hangen zodat je ze splitst.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 20, 2025

En hoe hang ik het onder een ander email adres? 

• June 20, 2025

En hoe hang ik het onder een ander email adres? 

Zoals ik al schreef: 2de account maken.