Skip to main content

Dag,

Het lukt maar niet om mijn product (internet) te koppelen.

Heb nog geen klant nummer.

Nu aangesloten op glasvezel en verbonden met KPN , weliswaar met eigen router maar alles werkt prima.

Krijg nu de melding “U bent niet verbonden met uw KPN internet aansluiting.” 

Zit niets anders op zeker dan te wachten op de eerste rekening.

 

 

Dacht het aan de router lag dus de Box12 weer van zolder gehaald.

Aangesloten en weer geprobeerd maar weer de melding “U bent niet verbonden met uw KPN internet aansluiting.” 

Chat gestart maar na enige tijd geen antwoord meer van de medewerker en werd de chat beëindigd.

Schiet lekker op zo!


Dag, dit probleem had ik van de week ook. De medewerker van de chat vertelde dat het in hun systeem gekoppeld staat. Maar ik zie het niet. De volgende medewerker vertelde dat er een tijdelijke storing is. Ik moest aan het eind van de dag weer kijken. Nu een paar dagen later zie ik mijn product nog steeds niet en ik kan het ook niet koppelen. Ik krijg de melding dat ik niet verbonden met met het kpn internet. Op dit forum kom ik meerdere meldingen tegen. Van meerdere weken geleden. Dit lijkt me dus geen tijdelijke storing die vanmiddag verholpen is.


@DonC  en @Viegeltje  voor een snel antwoord kunnen jullie bellen met de klantenservice 0800-0402 spreek in dat je een medewerker wilt spreken en vervolgens waarom


Inmiddels is het via dit forum gelukt!!!

Je moet invullen dat je GEEN internet hebt van kpn. Dan klantnummer invullen etc en het product is gekoppeld.

Wel vreemd dat ze dat niet weten bij de chat-klantenservice.


Had inmiddels gebeld en daar kreeg ik het klantnummer en dan lukt het inderdaad wel.