Skip to main content

Helaas lukt het niet om een product toe te voegen aan MijnKPN. Verschillende browsers en de app geven hetzelfde resultaat: een foutmelding zonder tekst (balk met oranje driehoek en uitroepteken) Het maakt niet uit of ik aangeef of ik wel of niet ben verbonden via internet van KPN.

Ik was overigens Telfort klant maar die migratie zou inmiddels toch geen problemen meer moeten geven? Graag een oplossing zodat ik inzicht krijg in mijn producten en de mogelijkheid om deze te beheren.

Welkom op ons forum @Je Lama!
Goed dat je even aan de bel trekt, het klopt inderdaad dat de overgang van Telfort naar KPN niet voor problemen zou moeten zorgen. Ik zag dat jouw profiel al was ingevuld, waarvoor mijn dank. Hierdoor heb ik direct op onderzoek uit kunnen gaan. Om niet al te technisch te worden, op dit moment is jouw pakket intern bezig om van het ene klantsysteem naar het klantsysteem overgezet te worden. Dit kan ongeveer een weekje duren. Verder merken klanten hier eigenlijk niets van TENZIJ je een wijziging zou willen doen in jouw pakket of het pakket wilt koppelen aan een KPN-ID :disappointed_relieved: Dan krijgen klanten inderdaad een foutmelding (zoals je gemerkt hebt) Enige advies wat ik je eigenlijk kan geven, heb nog even geduld en probeer het later deze week nogmaals. Lukt het dan nog om wat voor reden dan ook nog niet laat het dan alsjeblieft even weten.