Skip to main content

Ik kan geen product koppelen aan mijnKPN ondanks dat ik de eerste factuur van KPN heb ontvangen sinds Oxxio mijn abonnement heeft overgedragen naar KPN. Wanneer ik een product probeer te koppelen geeft de website een oranje balk als foutmelding zonder enige tekstuele informatie. Dit gebeurt bij beide manieren van koppelen met enkel het rekeningnummer én met de adresgegevens/klantnummer erbij ook. 

Mijn klantnummer staat in mijn forumprofiel samen met mijn andere gegevens. Zou iemand dit op kunnen lossen zodat ik gebruik kan maken van mijnKPN?

Groet


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @weggooinaam 

De snelste manier is om even te bellen 0800 0402
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten
 


Hi @weggooinaam! Goed dat je hierover contact met ons opneemt: aan MijnKPN zitten veel voordelen verbonden; handige app om te hebben!

Het koppelen van het abonnement moet al wel mogelijk zijn. Even een check: jouw huisnummer bestaat uit een huisnummer + toevoeging, in totaal 3 cijfers. Vul jij nu alle cijfers in? Heb je het ook al geprobeerd met alleen het eerste getal van jouw huisnummer (dus zonder de toevoeging)? En probeer je het abonnement te koppelen via de MijnKPN app of via de webversie van MijnKPN? 

Als je het abonnement probeert te koppelen via de webversie, dus via onze website: maakt het verschil als jij de cookies en geschiedenis van jouw internetbrowser wist? Lees graag je antwoorden! 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Hi @weggooinaam! Goed dat je hierover contact met ons opneemt: aan MijnKPN zitten veel voordelen verbonden; handige app om te hebben!

Het koppelen van het abonnement moet al wel mogelijk zijn. Even een check: jouw huisnummer bestaat uit een huisnummer + toevoeging, in totaal 3 cijfers. Vul jij nu alle cijfers in? Heb je het ook al geprobeerd met alleen het eerste getal van jouw huisnummer (dus zonder de toevoeging)? En probeer je het abonnement te koppelen via de MijnKPN app of via de webversie van MijnKPN? 

Als je het abonnement probeert te koppelen via de webversie, dus via onze website: maakt het verschil als jij de cookies en geschiedenis van jouw internetbrowser wist? Lees graag je antwoorden! 

Ik had het al op diverse manieren geprobeerd in diverse browsers op mijn desktop, dus via de webversie.

Ik heb het zojuist weer geprobeerd in mijn browser en het werkte opeens. Geen foutmelding (oranje balk) meer. Fijn dat het dus nu werkt en mijn producten gewoon netjes gekoppeld staan. Evengoed bedankt voor de assistentie!

 

Ik vermoed dat de overstap van Oxxio naar KPN administratief wellicht nog niet helemaal door was gekomen eerder, ondanks het ontvangen van een KPN factuur.


Ah, dan vermoed ik dat ook! Geen dank, fijn dat het koppelen alsnog gelukt is! Bedankt voor jouw terugkoppeling!