Skip to main content

Hi, 

Ik wil mijn product (internet/wifi/tv) koppelen aan MijnKpn account, maar ik krijg telkens een foutmelding. Hierover heb ik ook telefonisch contact gehad met KPN, maar daar konden ze mij niet helpen. Ik vul namelijk wel alle gegevens goed in (tevens bevestigd door de medewerkers die ik telefonisch heb gesproken), maar een oplossing kwam er niet uit. Er werd aangegeven dat ik het later en op een andere browser nog eens moest proberen. Dit heb ik ook gedaan, maar nog steeds een foutmelding. Kan iemand mij hier mee verder helpen? 

Hallo @MdeVries38 ,

Zo te lezen heb je al heel wat geprobeerd. 

Maar heb je al jouw browsegeschiedenis en jouw cookies gewist? Dat wil ook vaak helpen. 

 


Hoi @MdeVries38 en welkom op het forum! Super dat je je vraag hier stelt. 😄

Maar heb je al jouw browsegeschiedenis en jouw cookies gewist? Dat wil ook vaak helpen. 

Goede tip! Is het hiermee gelukt toevallig? Zo nee, zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik op onderzoek uit. Ook ben ik benieuwd welke foutmelding je precies krijgt. 


Hallo @MdeVries38 ,

Zo te lezen heb je al heel wat geprobeerd. 

Maar heb je al jouw browsegeschiedenis en jouw cookies gewist? Dat wil ook vaak helpen. 

 

@MdeVries38 

Is het hierna gelukt? 


Ik heb niets meer vernomen dus ik neem aan dat het gelukt is. Zo niet, laat het gerust weten! 


Reageer