Skip to main content

Sinds mijn ben ik overgestapt naar KPN mobiel omdat ik daar meerdere abonnementen heb lopen. Nu wil ik mijn 06 koppelen aan de app. Maar dan krijg ik een melding dat ik 5 pogingen heb geprobeerd en over 15 minuten weer moet proberen.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Ik heb hetzelfde probleem, ondanks geprobeerd op twee telefoons. Ik wil geen nieuwe ID aanmaken, wat moet ik nu doen?

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

Hi ik wil mijn mobiele abonnement toevoegen aan kpn thuis in MijnKPN. Maar krijg telkens: 5 pogingen gehad probeer later. Na een paar dagen en opnieuw installeren (lukt eigenlijk niet want start telkens met dezelfde gegevens…) lukt ook niet. Heel frustrerend 


Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil mijn mobiele abo toevoegen aan knp thuis dat wel in mijn knp staat. Telkens: 5 pogingen gedaan. Maar niet heus dus


Hi @Angiebengy en @Martin222! Ik kan niet direct zeggen waarom je deze melding krijgt. Kunnen jullie kijken of koppelen via MijnKPN in de browser wel lukt? Als het daar ook niet lukt laat het dan hier even weten. Dan kijken we samen naar de beste vervolgstappen. 


@Bram_ 

Thanks, dit was de oplossing! Via de browser lukt het wel.


@Martin222 dat verwachtte ik. Ik heb in soortgelijke gevallen gezien dat er een kleine fout in de app zit. Dan kunnen we een ticket aanmaken en dat oplossen. Dat duurt dan weer even. Een alternatief is een nieuwe MijnKPN aanmaken. Maar dan is even naar de website toch sneller en makkelijker. :wink: