Skip to main content

Graag wil ik mijn product koppelen via MijnKPN, maar als ik de laatste drie cijfers van mijn rekeningnummer invoer, krijg ik een foutmelding. Ik heb geprobeerd een andere browser te gebruiken maar ook daar krijg ik dezelfde foutmelding. Kunnen jullie me helpen?

Hallo @TimoT , ben je soms een Telfort-thuis-klant?

 


Ha @JanD,

Toevallig niet! Ik had geen internetaansluiting voordat ik KPN inschakelde :)


Hallo @TimoT , dan kan het zijn dat al je gegevens als nieuwe klant nog niet in MijnKPN beschikbaar zijn, dat is namelijk het laatste traject dat ingevuld wordt bij een administratieve oplevering.

Probeer het over een paar dagen nog eens, anders dan even bellen met 0800 0402 of de reactie van een moderator afwachten.

Succes.

 


@TimoT Welke foutmelding krijg je precies? En krijg je deze foutmelding bij het aanmelden voor beide producten (Thuis en Mobiel)? In mijn systeem zie ik dat je klantkaart voor mobiel nog niet zichtbaar is, dus het kan kloppen dat het koppelen van je producten op dit moment nog niet lukt. 


@Niek_  Deze foutmelding krijg ik voor zowel Thuis als Mobiel:

Ik zal nog even een paar dagen wachten dan! :)

 


Bedankt! In dit geval hoef je inderdaad niks anders te doen dan wachten. Ik kreeg dezelfde melding en kon mijn mobiele abonnement pas koppelen toen het abonnement was ingegaan. Dus wacht dat moment in ieder geval nog even af. Dan komt het vast in orde!


Mijn product is gekoppeld! Hartelijk dank voor jullie hulp, ik moest inderdaad gewoon eventjes afwachten :) 

Fijne dag iedereen!


Fijn om te horen! Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan weet je me hier te vinden :)Â