Skip to main content

het lukt niet om min product te koppelen aan mijn KPN ID. vul al mijn gegevens in maar het wordt niet herkent.

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @jasperknpforum. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het maar niet lukt om jouw diensten te koppelen aan KPNID. Wat je nog kan proberen is aangeven dat je niet thuis bent en via die weg jouw abonnement koppelen aan KPN ID. Heb je dat al geprobeerd?

 


Hi Vila’s,

dank je wel voor je reactie, maar dit heb ik al geprobeerd. Denk dat ik alle variaties al geprobeerd heb. 


Wat vreemd dat het niet lukt. Heb je het al in een andere internetbrowser geprobeerd? Heb je het geprobeerd vanaf je eigen verbinding en welke abonnement wil je precies koppelen aan jouw KPN ID?


Ik heb exact hetzelfde probleem. Gegevens worden op geen enkele wijze herkent. Gebeld naar KPN maar ook daar lukte het niet. Zijn er nog andere mogelijkheden?


@Joeri_02 Wat vreemd dat het bij jou ook niet lukt. Ik zal eens intern navragen of er problemen zijn met het koppelen van abonnementen aan KPNID. Ik kom er zo snel mogelijk op terug. 


@Joeri_02 Wat vreemd dat het bij jou ook niet lukt. Ik zal eens intern navragen of er problemen zijn met het koppelen van abonnementen aan KPNID. Ik kom er zo snel mogelijk op terug. 

Goedemiddag,

Het is mij inmiddels gelukt de producten te koppelen. Bedankt voor de moeite!


@Joeri_02 Wat goed om te lezen dat het alsnog gelukt is. Wat was nou uiteindelijk de oplossing? Misschien lukt het @jasperknpforum wel om op dezelfde manier zijn diensten te koppelen aan zijn KPN ID. 


@Joeri_02 Wat goed om te lezen dat het alsnog gelukt is. Wat was nou uiteindelijk de oplossing? Misschien lukt het @jasperknpforum wel om op dezelfde manier zijn diensten te koppelen aan zijn KPN ID. 

Ik heb het nogmaals geprobeerd via de KPN app. Wel op de wijze dat je niet verbonden bent met het wifinetwerk (ik was ook niet verbonden). En nu pakte die alles goed op en werkt alles naar behoren. Ik zeg probeer het gewoon nog een keer @jasperknpforum 


@jasperknpforum We hebben niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels wel is gelukt. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!


Ik dacht ik wacht nog even misschien heeft het tijd nodig ga er binnen kort mee aan de slag en lees ik ook je advies 

mocht het niet lukken weet ik je te vinden ;-) 

 


nee helaas het lukt nog steeds niet, ander browser, ander netwerk geprobeerd. 


Wat jammer dat het nog niet gelukt is. Ik heb nog een aantal vragen. Welke diensten wil je koppelen aan jouw KPN ID? Zijn er op dit moment al andere diensten gekoppeld aan jouw KPN ID en zou je een screenshot hiervan willen plaatsen?