Skip to main content

Dag, Ik maak een kpn-ID aan. Ik ga de website op. Krijg meteen een scherm koppel uw producten. Ik beantwoord de vragen, druk op iets als ‘versturen’,en dan geeurt er neits. Er verschijnt alleen een klein kruisje bovenin beeld met een lege balk, verder niets. Nog een keer klikken, nog een extra balk met kruisje, verder niets. Ik probeer de andere schermen, maar NEE, eerst je producten koppelen. Nog een keer de procedure in voor het koppelen, weer kruisjes, verder niets. Dit WIL niet!

Zucht.

Mijn ervaringen met KPN zijn steeds negatiever. Dit wil niet zo. Jullie (KPN) verdwalen in jullie eigen ICT doolhoven. Doorgeslagen Technofielen met oogkleppen op.

Hoi @kpnpruts! Welke browser gebruik je? Wellicht lukt het wel als je een andere browser gebruikt, zoals Google Chrome. Gaat het om een nieuw abonnement, dat al actief is? Als je er niet uitkomt, dan kijk ik graag met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende.


Ik gebruik W10 met firefox 89. Dat is een zeer gebruikelijke combiinatie waar je alles mee zou moeten kunnen bekijken. Google Chrome ga ik niet gebruiken, ik ben geen fan van Google, werk ik voor hun aandeelhouders en staat mijn gebruikersprofiel ‘in de krant’ (van internetbedrijven) voor de hoogste bieder. En dat omdat ik alleen maar een dingsie over mijn abonnement wil bekijken? Bedenk wat beters!

Nog zo een voorbeeld van onlogica: Blijkbaar is het profiel van mijn KPN een andere dan van het forum. Als ik op mijnKPN zit is mij volstrekt onduidelijk of ik op een besloten klantendomein zit, of een open ‘geinteresseerden’ platform zit, aangezien je met welk mail adres dan ook een KPN ID kan aanmaken. Dat kan 'een Rus’ dus blijkbaar ook. Dat is niet vertrouwenwekkend. Daar ga ik niet mijn NAW gegevens achterlaten. Nogmaals, bedenk wat beters.


Er is dus naast Google Chrome ook geen andere browser die je vertrouwt te testen (bijv. Microsoft Edge)?:thinking: In dat geval heb ik iets beters bedacht voor je. Bel even met onze klantenservice (0800-0402 gratis). Kun je telefonisch de verificatie doen van je gegevens @kpnpruts


Ga ervan uit dat mijn collega's je verder kunnen helpen.