Skip to main content

Ik kan ‘mijn producten’ niet zien in mijn kpn

Hallo @Wimagroe ,

Dan kun je jouw producten zelf toevoegen. 

Klik bovenin op Producten. 

En dan op Product toevoegen.

 

 

 


Er komt niets tevoorschijn als ik op producten klik


Ben je soms nog maar net klant geworden? In dat geval duurt heteen paar dagen voordat Mijn KPN helemaal werkt. 


Nee, ik ben allang klant; een paar weken geleden kon ik mijn producten nog wel zien, ik heb er toen ook eentje aan toegevoegd


Dan is het wat anders. Probeer eens jouw cookies en browsegeschiedenis te wissen. Of probeer een andere browser.


Cookies verwijderen helpt niks


Hi @Wimagroe! Wat gek dat er ineens niets meer zichtbaar is. Heb je de andere tip van @Noordzee ook uitgeprobeerd: inloggen in MijnKPN via een andere internetbrowser?
 


Ik heb exact hetzelfde probleem.

Had contact met KPN, kon mijn producten niet bewerken, kreeg advies ze eruit te halen en opnieuw te koppelen.

Opnieuw koppelen lukt niet en heb geen producten nu meer. Gaf dat aan in de chat met de medewerker en plots werd de chat gesloten. :angry:

Nu dus mijn producten kwijt in Mijn KPN.

 

Maakt ook niet uit of je de browser probeert, of de app op de telefoon.

Via wifi of gewoon mobiel internet. Komt er niet meer bij.


Na wederom met de KPN klantenservice aan de telefoon gehangen te hebben, werd mij verteld dat de oorzaak van dit probleem is dat de gegevens van de klant momenteel gemigreerd worden naar een ander systeem en dat deze vanaf donderdag a.s. weer beschikbaar zijn in Mijn KPN. Dus donderdag weer kijken. Neemt niet weg dat het vreemd is dat een vierde persoon die je spreekt bij KPN dit pas weet en kan zien.