Skip to main content

Het lijkt een oud probleem maar nog steeds actueel. Ook ik ben ontkoppeld nadat het eerst goed ging. Ook ik gebruik - uiteraard - dezelfde inlognaam en wachtwoord. Op mijn mobiel komen de mailtjes wel binnen maar niet op mijn notebook. KPN is nieuw voor mij, was vanaf de oprichting klant van XS4ALL maar voel me nu machteloos overgeleverd. De info die gegeven wordt is minimaal, daar kun je niet veel mee als de theorie anders is dan de praktijk.

Graag reactie en alvast bedankt daarvoor,

Vischje49

*Admin: afgesplitst van originele topic

Hoi @Vischje49, welkom op ons forum!
Waar loop je precies tegenaan? Je KPN account is niet perse hetzelfde als je contactmailadres.

Als je inlogt op mijn.kpn.com kun je daar producten toevoegen aan het account waarmee je inlogt!
Als je je contactmailadres/factuur mailadres wilt wijzigen en dat lukt niet via je MijnKPN kun je het beste bellen met de XS4All klantenservice op 020 398 76 66.

 

*admin: KPN Klantenservice moet natuurlijk XS4all klantenservice zijn.

 


Aan wat voor producten moet ik dan denken? Hallooo!! Ik ben in een totaal andere bedrijfsomgeving terechtgekomen en ik snap er niets van! Wat bellen betreft heb ik de buik vol. Bel ik KPN of XS4ALL? 

 


Ik ga maar eens op zoek naar een provider die duidelijker informatie geeft. Ik ben van meet af aan klant bij XS4ALL geweest en ken alle huisregels en makkes maar er komen nu zoveel dimensies bij. Ik snap er niets meer van.

  1. ben ik nu klant van XS4ALL of KPN?
  2. aan wie betaal ik welke rekening en waarom?
  3. welke helpdesk bel ik?
  4. DOE EENS EEN POGING HET UIT TE LEGGEN !! Mijn geduld raakt op. Van KPN krijg ik nietszeggende antwoorden en van vh (?) XS4All veel te late reacties.
  5. mijn gezinsleden zijn gefrustreerd en ik weet de antwoorden niet.

Hoi @Vischje49, in het onderstaande topic staat dit het beste uitgelegd.

Als je zelf overgestapt bent heb je een KPN abonnement en kun je hiervoor terecht bij 0800-0402. Dat is bij jou niet het geval geloof ik. Ik zal mijn eerdere bericht hier ook op aanpassen.
Als je met de migratie meegekomen bent van XS4all kun je hiervoor terecht bij de XS4All klantenservice op 020 398 76 66

Hier op het forum kunnen we je met de meeste dingen wel helpen maar als het over de XS4all diensten en producten zul je daarvoor dus bij de XS4all klantenservice moeten zijn.