Skip to main content
Antwoord

Rare doorverwijzing naar thuis app als ik dingen in het modem wil aanpassen

• August 20, 2025
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik ben aan de slag gegaan om in te loggen in mijn modemĀ (Experia box V10). Dat is gelukt maar als ik opzoek hoe ik aparaten kan beheren of een tijdschema wil instellen en ik doe dat in de app dan word ik doorverwezen naar de KPN thuisapp. Daar kan ik wel inloggen in de modem maar krijg niet het scherm wat ik nodig heb om of dingen uit te schakelen of dus een tijdschema te maken. Waar kan dat aan liggen? Ik zal ongetwijfeld iets niet goed doen maar is er iemand die me kan helpen hiermee?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Franca69, wat jammer dat dit niet helemaal soepel verloopt šŸ˜•

Om je hier verder mee te kunnen helpen, is het van belang om te weten op welke software jouw V10 draait, hoe je daar achter komt zie je in ditĀ artikel:Ā Experia Box V10: van specificaties tot instellingen | KPN CommunityĀ 
Vanuit dit artikel kan je (per softwareversie) overigens ook doorklikken naar de uitleg over alle instellingen in het menu van je modem, ik hoop dat het daarmee al lukt en anders hoor ik het graag als je nog ergens tegenaan loopt!

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 24, 2025

Hi ​@Franca69, wat jammer dat dit niet helemaal soepel verloopt šŸ˜•

Om je hier verder mee te kunnen helpen, is het van belang om te weten op welke software jouw V10 draait, hoe je daar achter komt zie je in ditĀ artikel:Ā Experia Box V10: van specificaties tot instellingen | KPN CommunityĀ 
Vanuit dit artikel kan je (per softwareversie) overigens ook doorklikken naar de uitleg over alle instellingen in het menu van je modem, ik hoop dat het daarmee al lukt en anders hoor ik het graag als je nog ergens tegenaan loopt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 3, 2025

Ik moet het nog gaan uitproberen maar zal zeker laten weten hoe het is gegaanšŸ¤—

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 3, 2025

Helemaal prima ​@Franca69, als je nog ergens hulp bij nodig hebt, horen we het graag!