Skip to main content
Antwoord

Rekeningnummer wijzigen lukt niet

• January 19, 2021
  • 6 reacties
  • 112 keer bekeken

Rek nr wijzigen lukt niet... Wat n klantonvriendelijk gebeuren dit .. hoe nu verder??

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Anonymous

Rek nr wijzigen lukt niet... Wat n klantonvriendelijk gebeuren dit .. hoe nu verder??

Hallo @Mooi uitzicht , even bellen met 0800 0402.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• Antwoord
  • January 19, 2021

Hallo @Mooi uitzicht , even bellen met 0800 0402.

Succes.

• Nieuwkomer
  • February 1, 2021

Het wijzigen van mijn rekening nummer is al 3 maanden niet mogelijk met de melding:

‘Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.’

Hoe lang moet ik wachten?

• Nieuwkomer
  • September 10, 2022

Hans La ook ik probeer rek.nr. te wijzigen, lukt ook niet ,wat een bedrijf!!

• Topper
  • September 15, 2022

Ja idem hier….. en het enige antwoord wat KPN hier biedt is: “bel even met…” 

Beste KPN, zorg eens dat er opties zijn ZONDER eindeloos aan de lijn te wachten om jullie te bellen. Ik ontwijk bellen het liefste altijd. 

Gaan jullie dit nu gewoon eens fixen zodat ik mijn rek. Nr. Kan wijzigen? 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • September 15, 2022

@LiesLies Voor het wijzigen van rekeningnummers moet extra verificatie worden gedaan, dat mag alleen telefonisch gedaan worden. Bellen is hierin dus echt de enige optie, hopelijk krijg je snel een collega aan de lijn zodat het aangepast kan worden! 

• Topper
  • September 15, 2022

Grappenmakers. Het is me na maanden eindelijk gelukt. Online via de app. Zonder te bellen.

Niet zeggen @Sanne_M kpn dat t bellend moet als jullie de optie geven t online te doen en jullie systeem een error maakt. Niet echt klantvriendelijk….