Skip to main content

Goedenavond, .

Het lukt niet om het rekeningnummer te wijzigen in mijnKPN. Wanneer het nieuwe rekeningnummer is ingevuld en opgeslagen staat deze er wel. Maar zodra er opnieuw ingelogd wordt is deze weer aangepast in het oude nummer. 

@Helffie welkom op het KPN Forum 🙂 . Ben je inmiddels nog verder gekomen met de wijziging? Via welke weg probeer je de wijziging door te voeren, MijnKPN? Als je de app gebruikt kun je even proberen of het via de site wel lukt. Anders kun je ook altijd even bellen met 0800-0402. Dan maken mijn collega's dat na verificatie voor je in orde.


Het is nog niet gelukt. Heb je nog andere suggesties? Of kunnen jullie ons bellen? De klantenservice is wel eens overbezet 😉


Bovendien geeft de robothulp de link naar de website en wordt de verbinding verbroken. Aanpassen lukt dus niet telefonisch. 


Het is nog niet gelukt. Heb je nog andere suggesties? Of kunnen jullie ons bellen? De klantenservice is wel eens overbezet 😉

KPN gaat jullie niet bellen. Mijn advies is om morgenochtend zelf direct om 8.00 te bellen naar 0800-0402. (Doordeweeks open tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.) Om 8.00 is het nog rustig in de lijn. 


Het is nog niet gelukt. Heb je nog andere suggesties? Of kunnen jullie ons bellen? De klantenservice is wel eens overbezet 😉

 

Die optie heb ik helaas niet vrees ik. Als je inspreekt: ik wil een medewerker spreken zou je moeten worden doorverbonden met een collega.


Het is nog niet gelukt. Heb je nog andere suggesties? Of kunnen jullie ons bellen? De klantenservice is wel eens overbezet 😉

KPN gaat jullie niet bellen. Mijn advies is om morgenochtend zelf direct om 8.00 te bellen naar 0800-0402. (Doordeweeks open tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.) Om 8.00 is het nog rustig in de lijn. 

@Helffie 

Is het om 8.00 nu wel gelukt?