Skip to main content

Ik heb geprobeerd mijn nieuwe SIM-kaart via de MijnKPN app te activeren. Hoe snel ik de 19 cijfers ook invoer, steeds krijg ik de melding dat mijn sessie is verlopen. Dit lijkt mij een bug, omdat activeren via de daarvoor in de begeleidende brief aangegeven website wel in een keer gelukt is. 

Lijkt me inderdaad niet helemaal kloppen, @Henk2304 Is het inmiddels wel gelukt? Ik zal sowieso kijken er meer mensen zijn die hier tegenaan lopen. 


Ja, zoals ik al aangaf heb ik het uiteindelijk via de website gedaan en toen was het binnen een paar minuten gepiept. Maar via de app dus niet.

Ik kan voor m'n vrouw nog eens een nieuwe SIM aanvragen via de app, maar dat heeft niet zoveel zin. De SIM heb ik aangevraagd op advies van Paul_ 2 maanden geleden in een ander topic. Ik heb n.l. geen IPv6, niet via onze vaste verbinding (BVVDSL) maar ook niet via onze slimfoons en hij d8 dat 't met een nieuwe SIM wellicht opgelost zou worden. De nieuwe SIM werkt verder prima maar IPv6 heb ik nog steeds niet, dus 't was vergeefse moeite.